סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

10/06/2019 08:35 סיל בר מוצר חדש שלא עובד
שלום,
נרכשו אוזניות אלחוטיות של סמסונג בחנות לפני מעל שבועיים. מהיום הראשונות, היתה תקלה באזניות, והתקשרתי לחנות על מנת לקבל תמיכה. הופנתי לשירות הלקוחות של סאני תקשורת (יבואן סמסונג), בטענה כי יש אחריות יצרן לשנה ושלחו אותי לסניף הקרוב להפקיד את האוזניות. בסניף נאמר לי, שעל פי המספר הסיריאלי שמוטבע במוצר, אין אחריות, ומוצר זה לא קיים במערכת. אחרי טרטורים הלוך חזור מהחנות בחזרה סמסונג, גילינו שעל הקופסא של המוצר, המספר הסיריאלי אכן קיים במערכת של סמסונג ועל מספר זה ישנה אחריות. כעת, העניין חסר לטיפול החנות, שמנסים להבין מדוע המספרים אינם תואמים.
לי בינתיים, יצא ששילמנו 497 ש"ח על אוזניות שלא פועלות ועדיין לא קיבלתי מענה שירותי לגבי המוצר, מלבד שטרטרואותי בשבועיים וחצי האחרונים בהליכות ל3 סניפים שונים, שעות של התעסקות בשיחות טלפון וכתיבת מיילים ליצרן ולחנות.
האם יש כאן עילה לתביעה ברשלנות?

שלום,
בהתאם למתואר יש עילה לתביעה הן לעניין רשלנות, הן לעניין הפרת הסכם (אחריות) והן התנהגות בחוסר תום לב.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.