סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

11/02/2019 19:40 תודה מראש יש חוק שמגן על לקוח?
במידה ועשיתי מנוי בחברת פלאפון והתנתקתי תוך 3 ימי עסקים לא מלאים האם זאת לא זכותי להתחרט ? האם חברת פלאפון יכולה לדרוש ממני תשלום על חודש מלא ? יש חוק שמגן עלי? (איך אני יכולה להוכיח שהייתה תקלה ...מה הייתי צריכה לאסוף עדים שהיו , עוד לקוחות שנפגעו מתקלה? הוידיאו שמאשר תקלה זה רק בצו בית משפט בטח אפשר לקבל
מחברה לא? )

שלום,
קראתי את הדברים.
על הצדדים לפעול בהתאם לחוק וההסכם.
באם את חושבת אחרת, את רשאית להגיש תביעה קטנה כנגד החברה לצורך ביטול העסקה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.