סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

11/11/2018 16:28 ו חיוב על משך שיחה שגוי
שלום,
טסתי לחול ללא חבילה וביצעתי "צינתוק" למספר מקומי.
כשהגעתי לארץ קיבלתי חשבונית עם "תוספת" לא ברורה של כ350 ש"ח - שום פירוט רק סכום סופי לא הגיוני.
כאשר פניתי לפרטנר קיבלתי תשובה שהתבצעה שיחה באורך 12 דקות ללא תוכנית וזה הסכום לחיוב.
ציינתי בפניהם שעשיתי צינתוק ויש לי תיעוד של זה בטלפון שלי, וגם ביקשתי פירוט שיחות.
בפירוט כתוב 0 שניות שיחה וגם 0 שניות לחיוב אבל יש חיוב ל"מפעילים אחרים" בגובה כ350 ש"ח.
שוב פניתי אליהם והם אמרו שזו "טעות תצוגתית" ויש להם מערכת אחרת שמציגה שהייתה שיחה של 12 דקות.
ביקשתי דו"ח מהמערכת הזו והם אומרים שלא ניתן להנפיק דו"ח אלא אני יכולה לבוא לנקודת שירות ולהסתכל אצלם במחשב - זה נשמע לי בכלל לא חוקי..

אני לא יודעת מה לעשות, הם מתעקשים שהם עשו בירור ובוצעה שיחה של 12 דקות, ואני יודעת שזה לא קרה - מה אני יכולה לעשות עכשיו?

שלום,
נטל ההוכחה מוטל על החברה. עליהם להוכיח את טענותיהם בטרם גובים ממך כספים.
אני מציע לפנות באמצעות עו"ד לחברה כדי להגיע לפתרון בעניין.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.