סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

11/02/2018 18:40 יואב סלמניה ביטוח מוצרי חשמל
שלום,
ברשותי ביטוח מוצרי חשמל, עקב תקלה בטלוויזיה פניתי לחברת הביטוח לצורך תיקון התקלה, לאחר הגעת הטכנאי נמסר ע"י הטכנאי/חברת הביטוח שהתקלה הינה בכרטיס הפיקוד. כמו כן נאמר לי כי התקלה במכשיר נגרמה עקב חיבור ציוד קצה לא תקין לכניסת שקע HDMI בטלוויזיה – וכי מצב זה לא מכוסה בביטוח לטענתם עפ"י כתב השירות.
להלן כתב השירות:
השירות לא יינתן במקרה של תקלה שנגרמה כתוצאה מפגעי טבע, שריפה, מכרסמים, חדירת נוזלים, תקלה במזיד, שיבושים ברשת החשמל, ריקבון, קורוזיה, חלודה, שבר וצבע, כמו כן: לפלסטיקה, פח, זכוכית, גומיות, אטמים, נורות, חומרי בידוד, רצועות, דלתות, צירים, תוף/דוד ואביזרים נלווים, וכן למכשירים שלא נרכשו בארץ ו/או שנעשה ניסיון לתקנם ע"י מי שלא הוסמך לכך ע"י החברה ומוצרים שנועדו לשימוש מסחרי. צנרת בכללותה, פירוק והרכבה, דליפה ואיתורה, ניקוי סוללה, דליפות פנימיות ומייצר קרח.
האם יש מקום לתבוע את חברת הביטוח ?
תודה מראש,
יואב

שלום,
תחילה יש לבדוק מה כן כולל הביטוח ?
עושה רושם שהביטול לא חל על כלום.
כדי להגיש תביעה יש צורך בחוות דעת מומחה כדי לתאר את התקלה.

היי, תודה.
היכן ניתן לקבל חוות דעת ממומחה ?

במקרה זה "מומחה" הוא גורם רלוונטי (טכנאי בכיר מהתחום לדוגמא) שיבחן את התקלה, יכתוב חוות דעת ויגיע ביום הדיון לבית המשפט להעיד על חוות דעתו.

לא כל כך הבנתי ?
חברת הביטוח שלחה אלי טכנאי שטוען כי התקלה נובעת מציוד קצה לא תקין.
השאלה היא האם לפי כתב השירות, הביטוח לא אמור לקחת אחריות על התקלה ?
בשיחה מול נציג החברה הוא הפנה אותי לכתב השירות וטען כי אביזרים נלווים - הכוונה לציוד קצה.
ואני חושב כי אביזרים נלווים בכתב השירות מדברים על ציוד נלווה למכשיר שלא נכללים בביטוח כגון מסילות או מגשים לתנור , מעמד לטלוויזיה. עוד פעם להבנתי.

נדמה לי שעניתי על שאלתך הראשונה. עם כל הכבוד לא ניתן לנהל כאן ייעוץ משפטי בהתכתבות.
אתה מוזמן ליצור עמי קשר טלפוני.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.