סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

03/01/2018 17:56 מלי מה עושים שיש יותר מטענה אחת לתביעה? כלפי אותו בית עסק.
שלום,
אני מנויה לחברת תקשורת הן בנייד בטלוויזיה אינטרנט ספק ותשתית.
לחברה הזו יש כמה וכמה מחדלים;
1. תקלות בטלוויזיה ובאינטרנט
2. זמן ארוך למענה נציגים בטלפון כ 30 דקות
גם כשמשאירים טלפון לחזרה הם לא חוזרים אליי
3. חיובי יתר בבנק -3 פעמים בכל חודש.
4. אי יכולת העברת בעלות על שמי
5. לאחר הבטחות מצידם לפיצוי בפועל לא מפצים
6. מהירות גלישה נמוכה בחצי מימה שהובטח לי ומימה שאני משלמת עליו.

איך אני תובעת במקרה כזה? יש לי את כל התיעודים לגבי הנ"ל.

אשמח לתשובה.

03/01/2018 18:02 מלי שכחתי לציין

שהיו אצלי 4 פעמים טכנאים במשך חודש וגם לאחר מכן היו תקלות.
תביא בחשבון את ההמתנה בטלפון כל פעם עד שנציג ענה ואחר כך את ההמתנות לטכנאים וגם עד שעלו על התקלה סידרו ואיך שיצאו התקלה חזרה.
חוסר הנאה משירותיהם בסופי שבוע וחגים.
כשאני מסתכלת אחורה בזבזתי המון זמן יקר שלי ועדיין אני לא נהנית מהשירותים שהם "מספקים".

שלום,
עליך להגיש תביעה הכוללת את כל המחדלים המדוברים.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.