סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

28/11/2017 20:47 דוד תשלום הובלה במימוש אחריות על מזרנים
שלום


לפני 6 שנים רכשתי מזרן קפיצים בחנות מסודרת שהיא חלק מרשת חנויות לממכר מזרנים וכדו'.
על המזרן עצמו לא רשום כמה זמן אחריות, כ"כ בקבלה לא נרשם כמה זמן אחריות.

בימים האחרונים נוצר שקע במקום מסויים במזרן, וכשלוחצים עם היד על המקום שומעים קולות של קלקול בקפיצים.

התקשרתי לחנות. לשאלתי, נאמר לי שיש אחריות 10 שנים על המזרן. תיארתי את הבעיה, ואמרו שיחזרו אלי.
חזרו עלי ואמרו שיש לשלוח את המזרן למפעל, וזה כרוך בתשלום של 400 ש"ח. 200 עבור הובלה הלוך וחזור לחנות (הובלה מטעם החנות), ו-200 עבור הובלה הלוך וחזור מהחנות למפעל (הובלה מטעם המפעל).

האם זה תקין? מה הרעיון של אחריות על מזרנים אם בעיה במזרן ומימוש האחריות כרוכים בהוצאה של כמה מאות שקלים?

תודה

שלום,
ממליץ לך לפנות למועצה לצרכנות.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.