סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,316)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

26/09/2016 09:55 מיטל מזרן פגום
שלום, רכשתי מזרן יקר מאוד בעמינח לפני כחצי שנה. לאחר מספר ימים הרגשתי לא נח והתקשרתי לחברה. אמרו לי לחכות מספר חודשים כדי להתרגל למזרן ולאחר שלא היה שינוי התקשרתי שוב. שלחו טכנאי שמישש את המיטה...ואח"כ לקחו את המזרן לבדיקה. בבדיקה מצאו שקע והחליטו לתקן וזאת למרות שביקשתי החזר כספי או מזרן חלופי. לאחר שהחזירו לי את המזרן ה"מתוקן" לא השתנה דבר....
התקשרתי להתלונן ושוב שלחו לי טכנאי ושוב שולחים את המזרן לבדיקה. הבהרתי להם את התנגדותי אך הם בשלהם. כרגע אני במבוי סתום איתם ולמעשה גם איבדתי אמון בתהליך שלהם שלא מרגיש לי כלל אמין. למה הם מתעקשים לא לתת לי מזרן חדש? או להחזיר את כספי? איך אני יודעת אם אכן המזרן עובר תיקון כביכול ומה אני צריכה להיות שבויה של תהליך לא שקוף ושלא נותן מענה לבעיה שלי? שלא לדבר על שעות העבודה המבוזבזות על כל יום שבו הייתי צריכה לחכות לטכנאי/שליח בטווח של בין שעתיים לשש שעות!!!
האם יש מקום לתביעה?

שלום,
בהתאם למה שאת מתארת בהחלט יש מקום לתביעה בעניינך.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.