סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

06/02/2016 07:16 חני גרימת נזק מכוון במטרה לכפות טיפול או להתעשרות על חשבון לקוח
תקין היה ממיר קטליטי וביקש אישור להחליפו בחדש ונשאל למה לא שלח דף עם המידע עליו מודיע + הצעת מחיר כפי שסוכם וענה שמיד שולח.
בעקבות לקחים מטיפול ראשון , פניתי לבירור עלות ממיר קטליטי מול מוסכים מורשים אחרים והתקבלו מספר הצעות מחיר. בינתיים, צלצל שוב המכונאי והיות ולא הייתי בבית שאל את אשתי מה עם האישור להחלפת החלק ושוב הסבירה לו שהאישור יינתן מעל הצעת מחיר שיישלח כפי שסוכם ושאלה למה אמר שיישלח את הצעת המחיר ועדיין לא שלח דבר וענה שמיד שולח.
לפני ניתוק השיחה, שאלה מה עלות של החלק וענה כ-5,000 ₪ ומיד הודיע לו לעצור ולא לגעת ברכב כי באים לקחת אותו ונזכר שיש אפשרות להחליפו בחלק מפירוק להוזלת העלות ושאלה מה עלות החלק מפירוק וענה 2000 ל-2500 ₪ לפני מע"מ כאשר ההצעה שקיבלנו הייתה 1000 ₪ ושאלה למה בטיפול ראשון לא טענו שהחלק לא תקין וענה כי לא נבדק ושאלה האם בכך לא הוכח שמה שהחלפת מצנן שמן מנוע ב-2,800 שח לא הייתה מיותרת ואיך מפצים על כך וענה שלא וסירב למתן פיצוי והודיעה כי בסוף יום עבודה אני מגיע לקחת את הרכב ותוך כשעה שלח הצעת מחיר ע"ס 9,000 ₪ וחשכו עינינו ומיד צלצלה למוסך לבקש את סגן מנהל המוסך ונאמר שלא נמצא ולעניין הרכב אמר מי שענה שפירקו ראש מנוע, והחליפו משאבת מים ועוד ...
מה שעשו היה שפירקו ראש מנוע והחליפו משאבת מים למרות שהיו תקינים בדיוק כמו שקרה עם החלפת מצנן שמן מנוע שהחלפתו הוכחה כמיותרת בכך שלא פתר את הבעיות עליהן התלוננתי וצלצלתי לשירות לקוחות שיודיעו במוסך להרכיב חזרה את מה שפירקו לפני שאני מגיע לקחת את הרכב ודקות אחרי צלצל המכונאי להודיע שכבר שלחו את ראש המנוע למוסך אחר ליישור וליטוש כמתחייב לפני התקנתו מחדש והודענו שאם כך אנחנו מגיעים לקחת את הממיר הקטליטי לתיקון במוסך אחר וכך למחרת הגענו לקחת את הממיר לתיקון במוסך אחר ועוד באותו יום הוחזר וביקשנו לדעת מתי להגיע לקחת את הרכב וטענו שיודיעו בהמשך היום ולקח עוד 5 ימים עד ששחררו את הרכב. כשהם מסרבים למתן העתק מדו"ח המוסך לו טענו ששלחו ראש מנוע ליישור וליטוש ועוד...
לאור האמור החלטתי על הגשת תביעה נגד המוסך לבית משפט לתביעות קטנות ופונה בבקשה לעזרתכם
בהגדרת מהות התביעה שמלבד נזיקין/כספית גבלה בכפיית טיפול בחלפים תקינים במטרה ברורה למנוע הוצאת הרכב והעברתו למוסך מורשה אחר ובמוסך שנראה לי שמחליף חלפים תקינים בחלפים חדשים כי הלקוח נתפס בעיניו כ"כיס עמוק" ממנו ניתן להתעשר בנקל. אלה פעולות בלתי סבירים ובלתי נסבלים שהדעת לא תוכל להשלים אתם.
אודה על ייעוץ ודעתכם לאמור לעיל ועל ההגדרות המשפטיות לציון במהות התביעה.

שלום,
לפי מה שאתה מתאר יש פה מעבר על חוק הגנת הצרכן בעניינך.

ברור שיש מעבר לפגיעה בחוק הגנת הצרכן ועל כך פניתי לפורום לקבל סיוע בהגדרת המתואר וייעוץ משפטי.

שלום,
אתה מוזמן ליצור איתי קשר לצורך קביעת פגישת ייעוץ בעניינך.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.