סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על פשיטת רגל(288)

שאל בפורום פשיטת רגל

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

31/05/2015 10:58 חנה הפטר
שלום
אבי ז"ל הוכרז כפושט רגל בגין תביעה , יש צו עקול זמני על הבית שהיו בבעלות שני הורי והועברו לאחי כמתנה .בית משפט השלום פסק להברחת נכסים כך שהחלק שהועבר לאחי ע"י אימי ז"ל נשאר בבעלותו והחלק של אבי ז"ל חוזר לבעלותו, יש לציין שאחי רווק ומתגורר בדירה כל חייו ואיתו מתגורר מספר שנים אח גרוש .החוב הוא על סך 260000 ש"ח
שאלתי האם אפשר לבקש הפטר לאבי ז"ל כאשר בגלל מצבנו הכלכלי של האחים שחיים ברמה מאוד נמוכה, בלי שימכרו את הבית כי זו קורת הגג היחידה של אחי מה עוד שמחצית הבית רשומה על שמו מכוח העברה של האמא ז"ל?
האם אחי נחשב דייר מוגן?
האם אנו יכולים להציע להפטר סכום של 40000,בגלל המצב הכלכלי שבהם אנו נמצאים וגם בגלל שיהוי הוכחת הברחת הנכסים , שיהוי של כמעט 6 שנים כי העו"ד של התובע אמר בפה מלא שמחכה שאבא ז"ל ימות ואז יממש את צו העקול הזמני ומאז טפח החוב?
תודה

חנה שלום. יש אפשרות לבקש הפטר אבל יש לשנות את הסטטוס לעזבון. לגבי אחיך, אין לי את כל הפרטים, אבל ייתכן ותעמוד לו טענה של דייר מוגן. לגבי החוב שתפח, ניתן להקטין את הפרישי הריבית וההצמדה. כמו כן ניתן להציע 1/3 מהקרן ויש מצב שתקבלו הפטר. כמובן שאתם צריכים לפנות לטיפול משפטי מסודר. בהצלחה עו"ד אבישי אוסטרייכר.