סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,349)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

28/05/2023 06:49 נתן תיקנים בדירה - באחריות השוכר או בעל הדירה?
שלום רב
כותב את ההודעה הזו אחרי שעתיים שינה הלילה... ורובה סיוטים.
הדירה שבה אני מתגורר היא דירת פינוי בינוי בבלוק שיכונים ישן. לדעתי כל הבלוק חתם על הפינוי בינוי וגם אותנו כשוכרים החתימו על כך שבמידה והפינוי בינוי יצא לפועל יהיו לנו 3 חודשים לפנות את הנכס ולתת לקבלן אפשרות לערוך בו בדיקות לקראת הפינוי בינוי.
אם לא די בכך שמצב הבלוק כולו לא טוב, בחלק שבו אני מתגורר (בניין רכבת עם 4 כניסות שכל אחת מהן היא מספר בית אחר) הדיירים כבר כמה שנים, אולי אפילו עשור, לא משקיעים במצב הכניסה ובביוב. מבלי לתאר את מצב הבניין (שהוא דוחה מאוד) גם לא מבוצעת הדברה וכתוצאה מכך תיקנים שורצים על כל סוגיהם, מיניהם וגדליהם בביוב של הבניין - ונכנסים אליי הביתה.
נראה כי התיקנים בדירה כבר היו כאן קודם לי, אבל כשאני הגעתי לא הייתי ער בכלל לחומרתם, כי קיבלתי בצורה כזו או אחרת נכס יחסית-נקי למצבו. ז"א, כן היו עדויות שהיו תיקנים, אבל אני לא חשבתי שהמצב חמור במיוחד, שהרי אם הייתי יודע שהמצב רע לא הייתי חותם על הסכם שכירות כאן.
אך את הנעשה אין להשיב ומאז נמצא שבעיית התיקנים היא מכה ומקיץ לקיץ מצב התיקנים מורע. אנחנו שנה שניה בנכס, וניסינו הכל חוץ מהדברה מקצועית: ניסינו K300, ניסינו K2000, כל הבית מלא בסטיקים צהובים שהדבקנו כדי לתפוס אותם ולפעמים גם מפזרים סודה בכל הבית
במידה ואני מזמין מדביר באקט נואש (כי כבר לא נראה שיש פתרון אחר), מי מאיתנו צריך לשלם את ההדברה - אני או בעל הדירה? וכיצד ניתן לאמוד, אם בכלל, איזו אחריות יש לי כשוכר בהחמרת מצב התיקנים? מה אם מצבם היה גרוע מספיק עוד לפני שבאתי ופשוט רק עכשיו שמתי לב לזה?
יש לציין שהצעה למעבר דירה אינה ריאלית ואינה באה בחשבון, המחיר כאן אטקרטיבי עבורינו (גם אם השכונה, מצב הבניין והנכס לא), ובכל מקרה אם יעלה את המחיר נעזוב... למרות שנקבל את אותם התנאים ביותר יקר במקום אחר.

תודה

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

יורם ליכטנשטיין
עו"ד יורם ליכטנשטיין

"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "

עו"ד יריב קדם

"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."

ריקי אופק אבן צור
עו"ד ריקי אופק אבן צור

משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.