שלום יוסף, צר לי על החוויה שלך) ההוראה בתקנון החברה כי הלקוח שיא בעלות המשלוח אם ירצה לבטל את העסקה, מופיעה בחנויות מקוונות רבות. באשר לטענות ולדרישות שלך, אני ממליץ לך לנסח מכתב דרישה והתראה לפני תביעה, לשלוח אל החברה ולוודא שקיבלה. זה כבר יתמרץ אותם לשפר את השרות כלפיך. בהצלחה.
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
