סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,342)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

19/06/2019 10:11 ליאור רויטברג בנק יהב (איבוד צק משכורת)
שלום שמי ליאור, ביום שלישי בתאריך 11.6.19 הפקדתי צק משכורת בבנק יהב באשקלון, כאמור הצק היה צריך להיכנס לחשבון הבנק עד 3 ימי עסקים. עשיתי את ההפקדה דרך הבנקט וגם יצא לי קבלה שהתהליך הושלם והכל בסדר.

כעבור שבוע בתאריך 19.6 יום שלישי (כלומר היום) ראיתי שהצק עדיין לא נכנס, הלכתי לבנק כדי לברר מה קרה...

מסתבר שהצק נאבד בין הניירת בבנק וכעבור חיפוש של 10 דקות בערך מצאו את הצק והפקידו אותו, וגם אז נאלצתי לחכות 3 ימי עסקים עד שהכסף ייכנס לחשבון (כאילון לא היה מספיק לחכות שבוע).

יתרה מכך לא קיבלתי שום הודעה או אפילו שיחת טלפון על כך שהצק לא נכנס לחשבון הבנק, כלומר אם לא הייתי מספיק אחראי והייתי צריך לסמוך על הבנק שינהל את הכסף שלי כנראה שהצק הזה לא היה נכנס בחיים ואף אחד לא היה מודיע לי על כך.
זה אומר שחודש של עבודה קשה היה הולך פשוט לפח...
גם כאשר רציתי לדבר עם הפקידה בבנק נאלצתי לעבור 3 פקידות עד שמישהי הייתה מוכנה לקבל אותי והטענה שלהם הייתה שהיא לא מקבלת קהל כרגע (בזמן ששלושתם יושבות על הכסא וחלקן אפילו משתמשות בטלפון הנייד שלהן).

כאשר הפקידה הרביעית קיבלה אותי אמרתי לה שאני רוצה לדבר עם המנהל.. עברו כמה דקות לפני שהיא חזרה מהמנהל ותשובתה הייתה שכרגע המנהל עסוק ולא יכול לגשת אליי ולכן נאלצתי להשאיר מספר טלפון כדי שיתקשר אליי חזרה (אם זה בכלל יקרה אי פעם).

בנוסף לכך אני נמצא בבנק הזה כמעט 4 שנים ואני לא בודק הרבה פעמים אם הצק נכנס או לא נכנס ויכול מאוד להיות שכבר היו כמה פעמים כאלה שהצק נאבד בסניף ולא הפקידו אותו ואני בכלל לא מודע לכך...

לסיכום אני חושב שבתור עסק שמגדיר את עצמו כ"בנק" הוא מחוייב לדאוג לכספים שלי בלי שאני אהיה לחוץ כל הזמן ובלי שאני אדאג לכך שהמשכורת שלי נכנסת בזמן לחשבון, בסופו של דבר אם הייתי צריך את הכסף ממש בדחיפות והיה קורה דבר שכזה יכלתי להסתבך בהרבה מאוד דברים.

רציתי לשאול אם אפשר לעשות משהו בנוגע לכך, אם זה יכול להיות עילה לתביעה או שאני יכול לקבל על כך פיצוי כלשהו

שלום רב ליאור,

מצטער לשמוע על החוויה הלא נעימה, ויכול לשתף אותך שעברתי משהו דומה.

אתה לא הראשון ולא האחרון שחווה זאת.

לצערי, ככל שלא נגרם לך נזק הלכה למעשה, אותו אתה יכול להוכיח, קרי: נפרעו לך שיקים על שמך שחזרו ו/או נכנסת למינוס גדול עקב תשלומים של הוראות קבע וכו'...ובגין כך, השתלשלות האירועים הביאה לידי כך שנפגעת מגורם צד שלישי, שטען, למשך, כי עקב מוסר תשלומים לקוי מטעמך לא ירצה לעבוד עמך יותר ו/או הגיש תביעה נגדך על נזק שנגרם לו וכיו"ב, פגיעה אותה יש להוכיח כספית ולא רק עגמת נפש עקב שירות לקוי של סניף הבנק בו חשבונך מתנהל, הרי שלא קמה לך עילה מספקת לתביעה בעניינך.

המדובר בזוטי דברים, ועגמת נפש עקב השירות הלקוי בסניף הבנק, ככל שנגרמה לך, לא מספיקה לקבלת פיצוי, אלא אם כן אתה מגדיל ראש ומסוגל "לייצר" תביעה ייצוגית בעניין, שגם אז ספק גדול אם יהיה לך קייז.

בכל מקרה, אתה יכול לפנות במכתב להנהלת הסניף ולאחריה להנהלת הבנק ו/או לגורם האחראי בבנק לתלונות לקוחות ולהעלות את טענותיך.

יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד. בכל מקרה יש להיוועץ עם עורך דין לפני נקיטת כל הליך ולא להסתמך על מקורות מידע כלליים.

לייעוץ משפטי פרטני ומסודר בהתאם למקרה הספציפי ניתן לפנות אלינו ולתאם פגישת ייעוץ בטלפון 03-6126633 או 054-7649435 לעו"ד איתן אמירי מהמשרד או להשאיר פרטים דרך לשונית "קבל ייעוץ אישי" ונעשה מאמץ לשוב אליך בהקדם.

בהצלחה!

עו"ד איתן אמירי,

משה פרץ ושות', משרד עו"ד

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."

עו"פ גד בנט

"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."

עו"ד ליאת גלילי פרל

"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."