יובי שלום,
חסרים לי נתונים:
1. מה הייתה עלות חבילת הנופש הכוללת?
2. האם ההזמנה בוצעה מול סוכן נסיעות או גורם מתווך אחר או ישירות מול אתר של בית המלון?
3. האם פניתם לבעל המלון להחלפת חדר, או ש-"עצמתם עיניכם" וקבלתם את "הגזרה" תוך שאתם ממשיכים לשהות במלון?
4. האם יש בידיכם ראיות - צילומים של החדר? רמת השירות לפי מה שהובטחה באתר ההזמנות?
בכל אופן, ככל שפניתם לגורמים הרלוונטיים מבעוד מועד לביטול/שדרוג/קבלת פיצוי וכו'...ונעניתם בשלילה, יש בידכם האפשרות לשלוח מכתב התראה ע"י עו"ד.
אפשר לדלג על שלב זה ולהגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
לרוב, ניסוח נכון של התביעה, כולל עגמת נפש, יזכה אתכם בפיצוי כספי.
אפשר להיעזר גם בעניין זה עם עו"ד.
בהצלחה!
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד. בכל מקרה יש להיוועץ עם עורך דין לפני נקיטת כל הליך ולא להסתמך על מקורות מידע כלליים.
לייעוץ משפטי פרטני ומסודר בהתאם למקרה הספציפי ניתן לפנות אלינו ולתאם פגישת ייעוץ בטלפון 03-6126633 או להשאיר פרטים דרך לשונית "קבל ייעוץ אישי" ונעשה מאמץ לשוב אליך בהקדם.
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."