סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,345)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

15/05/2019 18:46 חן התנכלות בעבודה
שלום, אני עובד במשך כמעט שנתיים במקום מסויים ובמשך הזמן הזה קיבלתי אין ספור מחמאות ושבחים על עבודתי הטובה והרבה נמצא אף על כתב מעת הממונה עלי ומאחרים. אך במקרה ממש לפני שהייתי אמור לקבל קביעות משום מקום קראו לי לשיחה עם המנהל שבה נאמר לי שאני לא עובד כמו שצריך ושבעצם אני פוגע במקום עבודה והממונה עלי כי איני נשמע לו (אותו ממונה שכל הזמן שיבח אותי גם בכתב על עבודתי המצויינת והמעל המצופה). חלקתי על זה ומקום העבודה רצה לעשות בירור מול שנינו וזימנו אותי למה שנאמר לי לבוררות ביננו אך בשיחה התברר שזה בעצם שימוע ונעשה עלי עליהום מכל הצדדים ובעצם מסרו לי שאיני מקבל קביעות ושהחוזה עבודה שלי נגמר בסוף השנה בלי להאריכו. יצאתי משם פגוע ונסער, הלב דפק בעוצמה ונהייתי חיוור ובעקבות זאת נזקקתי לאישפוז. כרגע איני רוצה לחזור למקום העבודה וביקשתי שיעבירו אותי למחלקה אחרת אך מסרו לי שאני חייב לחזור לאותו התפקיד או להתפטר.
איני יודע מה לעשות ואפילו האם חוקי כל הדבר, אני רק בטוח שהצדק לא יכול להיות איתם כי הטענות שלהם שיקריות מכיוון שאפילו שבוע לפני ה"שימוע" נשלחו לי הודעות מהממונה עלי על כמה עבודתי טובה ושיבח אותי.
איני רוצה לחזור לאותו התפקיד תחת המחלקה הזאת ואיני רוצה להתפטר. מה עלי לעשות?

15/05/2019 18:49 חן המשך..

והאם במידה ואתפטר אוכל לדרוש פיצויי פיטורים.

בבקשה תענו לי

חן שלום,

צר לי על מסכת הייסורים שאתה עובר/עברת במקום עבודתך!

מבלי להתייחס לפרטי המקרה הספציפי שלך, מן המפורסמות היא שיש מעסיקים שבשעת השין, בטרם יידרשו לשנות את הסטטוס של העובד מארעי-זמני לקבוע, אז כי יהיה להם מאד קשה לפטרו, יש מי מהם שיחפשו ואף יצליחו למצוא אמתלות כדי לפטר את אותו עובד שהיה מסור כל אותה עת למקום עבודתו.
אני מניח שמדובר בחברה טובה ואטרקטיבית.

אנסה להתייחס, אומנם בכלליות, שכן חסר לי המון מידע לגבי מה קדם להליך שימוע, האם עשו לך הערכת עובד, וככל שהיתה הערכה כזאת, האם יש לך העתק כתוב...או מסמך כתוב שיכול לאשר זאת.
בנוסף, אני גם לא יודע האם השימוע נעשה BY THE BOOK, שכן יש שלבים שהמעסיק חייב לעבור המהווים תנאי סף לשימוע כדין.
כל זאת מבלי להידרש לשאלה - האם קמה למעסיק עילה אמיתית לפטר אותך באופן שהוחלט לפטר אותך ככל שקבלת כבר מכתב פיטורים ליד, שכן גם לפרט זה לא התייחסת בתיאור המקרה.

יש עוד פרטם רבים בפאזל שחסר כדי לתת לך ייעוץ ו/או הכוונה בעניין.
חלילה, כדי שלא תצא תקלה תחת ידי, אוכל רק לומר שעל פניו, בהתבסס על נתוני הרקע שפרטת, בסיוע של עו"ד, תוכל "לתקוף" בהליך משפטי בבית דין לעבודה את החלטת המעסיק לפטרך ולקבל לא רק את הפיצויים להם אתה דורש אלא גם הרבה מעבר לכך, ודיי לחכימא ברמיזא.

אתה שואל מה אתה צריך לעשות כדי לשמור על הזכויות שלך מחד, ולא לחזור לאותו מקום עבודתך מאיך? זה אך ורק בדרך של הגשת תביעה לבית דין לעבודה, וככל שיש לך ראיות שתומכות בטענותיך, שכן המוציא על חברו עליו הראיה, הרי שיפה שעה אחת קודם לפעול בעניין!!!

לפיכך, אני מציע לך בחום להגיע לייעוץ משפטי אצל מי שמתמחה בדיני עבודה כדי להבין את מצבך המשפטי לעומק, ואיך להתגונן מפני ההחלטה של מעסיקך לפטרך, לשיטתך, על לא עוול בכפיך, בטרם נתבשרת כי אתה עומד להפוך לעובד קבוע.

ככל שתרצה לקבל ייעוץ משפטי מאתנו, ומעבר לכך, נשמח לעמוד לרשותך.
כל שעליך לעשות זה ליצור קשר לפי פרטי ההתקשרות שרשומים מטה.

בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד

יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד. בכל מקרה יש להיוועץ עם עורך דין לפני נקיטת כל הליך ולא להסתמך על מקורות מידע כלליים.

לייעוץ משפטי פרטני ומסודר בהתאם למקרה הספציפי ניתן לפנות אלינו ולתאם פגישת ייעוץ בטלפון 03-6126633 או 054-7649435 לעו"ד איתן אמירי מהמשרד או להשאיר פרטים דרך לשונית "קבל ייעוץ אישי" ונעשה מאמץ לשוב אליך בהקדם.

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

ריקי אופק אבן צור
עו"ד ריקי אופק אבן צור

משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."

עו"ד ליאת גלילי פרל

"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."

עו"ד רן שפירא
עו"ד רן שפירא

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."