סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,345)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

21/02/2018 22:54 לבקוביץ ורוניקה אי קיום הסכם גירושין
שלום . אני פניתי כמה פעמים לעזרה כבר דברתי במשך שלוש שנים כמה פעמים עם כל הגורמים האפשריים. כרגע אננ במצב שלא מסוגלת יותר שלוש שנים ברציפות עם פינויים מהדירות עברתי כמה פעמים הגרוש דלי לא עומד בהסכם לא משלם לי את מה שמחויב לא פתר בעיה לפי ההסכם לגבי החובות שהם עדיין על שמי . על סמך זה שהוא התחיי לשלם חובות ריססתי והגעתי להסכם לפי דרישתו להוריד מזונו לסכום שהוא רוצה עש לי שלושה ילדים הוא לא מקיים כלו על פי ההסכם . לא מגיע להסדרי ראייה מסודרים במשך שלוש שנים אננ כל פעם מנסה להגיע איתו לפשרה אבל לא רוצה היום למשל ב 21 לחודש הוא גם איחר עם תשלום מזונות וגם לא הביא אותם רק בגלל שפעלתי כהר מאין בקרבה ורשמתי על דף כמו כל פעם בזמן קבלה ממנו את המזונות שהוא מחוייב גם הוצאות צהרון והוצאות על תרופות של ילדים וטיפול רפואי כמו שזה סוכם בהסכם . הוא פשוט זרק לי את הדף וברח לא נתן לי שקל היום אננ מושארת בלי אוכל בלי יכולת לשלם כלוח ואם לא אשלח גם לדירה יזרקו אותי שוב . הוא גם מחוייב לתת לי ערבויות ולא עושה סאת שלוש שנים . אנהנ לא מסוגלת
לצאת מהבית כי חולה מאוד עם התקפים חוזרים וכרגע אחרי אשפוז חודש לפני אנחנו נאלצת לשבת בהית במצב לא טוב על קצבת העות’מאנית של 2600 אי אפשר לחיות . בעירייה ה הצתבר חוב של מיים חלק בגלל לאנשים העבירו לא שם של בעלי רוצה קודמים אתה הבעלים ומשלם אננ מחוייבת לשלם סכומים ועיקולים ואגרות שהם לא למי אחרת קלים לי דברים יתן . הבאתי ל הבן כחולת אך לא וציפי לקבל זהה זה . עם כל בעיות א א מ מצאת במי כל סגור סגור ואין לי פתרון לזה בבקשה תעזרו לי . גם לפתוח תיק חדש לגרוש ולחייב אותולשלם מה שמגיע לילדים . וגם עם עיריה וחובות .אני נשארת בלי יכולת להאכיל ילדים ועל סף כבר בגלל הבריאות .

צר לי לקרוא על אשר קרה וכי בן זוגך לשעבר אינו מכבד התחייבויותיו. בראש ובראשונה, הנך יכולה לפנות אל לשכת ההוצאה לפועל בדבר אי קיום חיוב במזונות. מנסיוננו, מדובר במערכת יעילה למדי.

בנוסף, יש מקום לשקול ולבחון פנייה לגורם אשר אישר את דמי המזונות או פסק לגביהם בכדי לבחון שינוי ו/או הגדלה נוכח העובדה כי בן זוגך לשעבר לכאורה אינו מקיים הסדרי ראייה. יחד עם זאת, לאור חידושי פסיקה בתחום, יש מקום להתייעץ עם מומחה בתחום זה בטרם תנקטי בהליך כזה או אחר.
היות ואין בידי את הפרטים המלאים, על כן לא אוכל להתייחס מעבר לאמור.
המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו. כל הסתמכות על המידע הינה באחריות המשתמש בו בלבד.

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

עו"ד יריב קדם

"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

ריקי אופק אבן צור
עו"ד ריקי אופק אבן צור

משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.