סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על נדלן(880)

שאל בפורום נדלן

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום נדלן

תום חיימוב
איזור: תל אביב
פקס:
טלפון: הצג טלפון

"משרד מ.חיימוב מתמחים בתחום המקרקעין הכולל עסקאות מכר ורכישה, מיסוי מקרקעין, היטלי השבחה, תמא 38 ועוד..."

16/02/2020 20:20 חבצלת הסכם שכירות לא חתום ובעל בית שמסרב לעזור לדייר בעת בעיות בנכס
שלום רב, גרה בשכירות , התפוצץ צינור באמבטיה ובעלת הבית הפעילה את הבטוח. בשלב הראשון נצרכתי לנקות את הבית
מהשטפון ולהמתין לשרברב שיבוא רק לבדוק מה קרה, חיכיתי כשעתיים ולא הגיעו , יידעתי את בעל הבית ואמרתי לו משמאחר ויום שישי חייבת לצאת , הוא ממש ציוה עלי להישאר , אמרתי לו שאם התיקון לא יבוצע בזמן סביר מטעם הבטוח אני יכולה להביא שרברב אחר ולהוריד מהשכר דירה. אחרי יומיים נשלח אלי בווטסאפ סוג של איום שאם לא אתאם עם הבטוח הגעה ויגרם בזמן זה נזק אני אחוייב. והרי... אני רציתי לסיים את הענין כבר באותו היום ! בהמשך כאשר נקבעה הגעה מהבטוח בקשתי מבעל הבית שאם התיקון יתארך ןמאחר וכבר חיכיתי ביום שישי אז שיגיע גם כדי להחליף אותי וגם כדי להיות נוכח בתיקון מאחר וזו הדירה שלו ורצוי שיהיה נוכח ,בכל זאת זה קשור לדוד ויכולות לצוץ בעיות , בעל הבית סרב להגיע ! מבקשת לקבל התייחסות לכל הספור כולל הענין שבעל בית לא מוכן להגיע לנכס שלו בעת תיקון לא פשוט כאשר זו פעם ראשונה שבקשתי בעשר שנות שכירות. בנוסף, החוזה שלי לעוד שלושה חודשים וחצי, הבעלים הם אחים, שני אחים ואחות , אני חתמתי , עד היום לא המציאו הסכם חתום למרות שבקשתי כמה וכמה פעמים!מה הדין במקרה כזה .תודה

שלום רב,

ראשית, החובה המוטלת ע"פ הדין על בכל נכס היא לתקן כל דבר הגורם הפרעה של ממש לשימוש הרגיל במושכר או לשימוש בו על פי המוסכם בינו ובין השוכר. לכאורה אין חובה שהוא עצמו יגיע לנכס על מנת לתקן את הפגם.

באשר לקבלת העתק ההסכם החתום - סעיף 25ב לחוק השכירות והשאילה , תשל"א-1971 קובע כי העתק חתום מהחוזה יימסר לכל אחד מהצדדים. על כן, חלה חובה על המשכיר למסור לך העתק חתום מהסכם השכירות.