סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על מחלות מקצוע(52)

שאל בפורום מחלות מקצוע

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

29/12/2013 21:22 עמית אלתם תעוקת לב בעקבות עבודה במטבח עם מנדף לקוי
בגיל 60 עם התקף לב קל ברקע ,בכושר פיזי מעולה, הפסקתי לעבוד במכירות בהמלצת הרופא(סטרס)המליץ לי על עבודה פיזית מתונה ,לכן עבדתי כפועל מטבח של חברת קייטרינג בחדר אוכל של חברת הייטק, עם תחילת עבודתי התלוננתי על המנדף בחדר שטיפת כלים שלא מתפקד כהלכה ,די זלזלו בתלונה , באמצע החודש הרביעי בעבודה ,החלו לי תעוקות לב, הרופא אמר לי לא ללכת לעבודה ונתו לי ימי מחלה, עכשיו אחרי חודשיים , אני מרגיש כשיר התעוקות פסקו לחזור לעבוד ,בעבודתי במקום לתקן את המנדף הביאו אריתראי (הם לא מתלוננים)לכן אני לא חוזר לשם.
האם אני זכאי עבור החודשיים שהייתי מושבת ,לדמי פגיעה
שאלה נוספת ,תקדימית, למרות שאני משכיל בגלל מצב בריאותי אני עוסק לאחרונה בעבודות כפיים ,בהמלצת הרופאים שלא לעסוק בעיסוק המכניסני לסטרס, עקב המצאות אוכלוסיות עובדים זרים , חל זילות וזלזול במקצועות הניקיון ופועלי מטבח ,היות וזה התחום שמתאים למצבי הרפואי , אני שואלנ האם אפשרי לתבוע את כל הגורמים המסיעים למתסתננים ויתר מהגרי העבודה הלא חוקיים לעבוד בישראל , החל ממשלת ישראל שלא אוכפת את החוק בנידון וכלה באירגוני הסיוע ,ששכרו בעירי רחובות בתים למגורי המסתננים והכניסו אותם לשוק העבודה , מבלי להתחשב שכתוצאה מכך עובדי המטבח הישראלים (לא טבחים)הופכים לדי מיותרים ןאין עקב כך נכונות מצד המעסיקים לודא יישום כללי בטיחות ולשלם משכורות הוגנות ,

עמית שלום,

ע"ב הנתונים שציינת קשה לראות קשר סיבתי מובהק בין תעוקות הלב למקום העבודה. יש התייחסות בפסיקה לעניין, וכל מקרה נבחן ע"פ נסיבותיו. דמי פגיעה ניתנים כאשר יש קשר סיבתי בין הפגיעה לבין מקום העבודה.

כדי לבחון את המקרה לעומק, נדרשת התייחסות פרטנית ובחינת מכלול הנסיבות הרלוונטיות לעניין, לפיכך מומלץ לפנות לעורך דין העוסק בתחום.

לגבי שאלתך לעניין העסקת עובדים זרים - מדובר בנושא שאינו רלוונטי לפורום זה.

מאחל לך בריאות,

כרמי בוסתנאי, עו"ד