סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על לשון הרע(114)

שאל בפורום לשון הרע

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

05/12/2019 10:51 יאיר מנהל הבנק ביזה אותי ניתן לתבוע ?
שלום, אשמח באופן דחוף לייעוץ ועזרה משפטיים :

הייתי בבנק היום וביקשתי לקבל הלוואה חדשה בתנאים טובים יותר שאני זכאי להם . הנציגה ניסתה בהתחלה להתחמק וסרבה בכלל לדון בנושא בטענה שההלוואה . הינה חוץ בנקאית ועלי לדבר עם אותו מועדון שאני זכאי מטעמו להלוואה , לאחר שהוכחתי להם כי ההלוואה אמורה להיעשות מולם היא התרצתה לו ביקשה החתים אותי מייד . אמרתי לה שאני צריך לחשוב על אופן הפריסה ושיחזרו אליי יום ראשון ואגיד לה כיצד ואיך . ואם היא רוצה אחתום לה כרגע עלמה שצריך . אולם היא אמרה שאי אפשר ואם אני לא מחליט עכשיו אז שאחזור ביום ראשון . אמרתי לה שאינני יכול לבא ביום ראשון כי זה טרחה גדולה עבורי גם היום כשבאתי , ובכלל, למה להגיע פיזית לסניף ? הרי הגעתי היום והיא זיהתה אותי עם תעודת זהות , וגם שבעבר אישרו לי כבר הלוואה בטלפון ללא צורך להגיע לסניף .
אולם היא התעצבנה ואמרה שאי אפשר , למה ? ככה .
אחרי ששאלתי שוב ושוב ושוב היא אמרה שיש הבדל בין הלוואות , שאלתי מה ההבדל ? היא אמרה הריביות ...
לא ידעתי אם לצחוק או לכעוס, אמרתי לה וכי זה הבדל ? לא התכוונתי להבדל שמבחינתכם זה לא משתלם לכם , אלא להבדל מנהלי וחוקי !! אולם היא המשיכה להגיד לא ...זה לא ניתן ..זה 2 הלוואות שונות.. מבלי לספק בדל הסבר הגיוני לסירוב שלה לאפשר לי אישור הלוואה סופי בטלפון .
כאשר הבהרתי לה שזה לא לעניין התשובות האלה וכי אני דורש לשמוע סיבה ממשית ועניינית היא אבדה את העשתונות וקראה לבנקאי אחר שגם הוא בתורו עשה מעצמו צחוק וחזר על אותם תשובות הזויות ומכעיסות , ולאחר שהבהרתי גם לו שזה לא מקובל עליי התירוצים האלה הוא החל לצעוק עליי ולאחר כמה רגעים קרא למנהל הסניף . שביר מה קרה וגם גם הוא בתורו חזר על דברי ההבל הללו. יש הבדל.. מה ההבדל ? "לא יודע" איך ייתכן שאישרתם לי פעם קודמת הלוואה בטלפון ועכשיו לא ? "לא יודע "
וזה נקרא מנהל בנק !

יש לציין כי כל המעמד המביך והמביש הזה התרחש בצעקות מצד הבנקאים כאשר כל הלקוחות מביטים בנו למרבה הבושה !

לאחר שמנהל הסניף ראה שהוא לא יצליח לסובב אותי עם סיפורים ושאני לא אחד שהוא יכול לחפף בתשובות סרק , לאחר דקה או שתיים אמר לי בזה הלשון : אני מבקש שתיקח את הרגליים שלך ותצא מכאן !
הבהרתי לו שאני לא מוותר ורוצה לשמוע תשובה עניינית : למה עליי להגיע פיזית לסניף כאשר בעבר אושרה לי הלוואה בטלפון ? האם זה כדי להתיש אותי או בגלל שההלוואה שאושרה בטלפון הייתה בריביות רצחניות וזה השתלם להם.
הוא ענה לי "אני לא יודע"
אמרתי לו אז תבדוק, בבקשה ...
בשלב זה הוא ממש איבד את העשתונות ונתן הוראה להזמין לי משטרה ! לא פחות ! כאשר כל זה קורה לעיני כל הנוכחים בביזיון נוראי הוא מזמין לי משטרה , ואז שואל את הנציגה למה לוקח להם כל כך הרבה זמן ?
אמרתי לו אתה לא מתבייש ??? להזמין לי משטרה על דבר כזה ?? אתה לא מסוגל להתמודד עם שאלה פשוטה אז אתה מזמין משטרה ללקוח ??
ואז הוא אמר בקול כאשר כולם שומעים : יש לך היסטוריה בעייתית עם החזרת הלוואות .
אמרתי לו מה אתה אומר דבר כזה בקול בפרהסיה ? מה עם חסיון מיידע לקוח ? איפה צנעת הפרט ??
למותר לציין שהוא לא הגיב .
לא רציתי בלגאן אז יצאתי מהסניף טרם הגעת המשטרה . אולם אני עדיין נסער ופגוע ורוצה לשאול האם אפשר לתבוע אותו על בזיון כזה שגרם לי שהזמין לי משטרה כי לא ויתרתי ודרשתי תשובה עניינית בנושא הלוואה ונהלי הבנק . כאשר ברור לכל שלא מדובר במצב שהצריך זאת אלא זה היה לצורך הרושם וההשפלה.
דבר שני , האם ניתן לתבוע אותו או את הבנק על זה שגרם לי בושה נוראית , הפר את תנאי הסודיות והפרטיות שלי והוציא עליי שם רע / לשון הרע / הוצאת דיבתי רעה על ידי שצעק בקול "יש לך היסטוריה בעייתית עם החזרת הלוואות "?

אני רוצה לשדעת מבחינה משפטית מה אפשר לעשות בנושא ושהם יתנו דין וחשבון ולו על הזלזול והעזות פנים שלהם מול הלקוח "הקטן"