סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על הטרדה מינית(149)

שאל בפורום הטרדה מינית

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום הטרדה מינית

איזור: תל אביב
פקס: 039643614
טלפון: הצג טלפון

"את המשרד הקמתי במטרה לסייע לאזרח הקטן מול רשויות החוק בהליכים פליליים"

26/03/2014 18:25 אחת ביקור אצל רופא נשים
שלום,
אני לא טוענת שזו הטרדה מינית אבל בחודשים האחרונים ביקרתי מס' פעמים אצל רופאי נשים עקב בעיית דימום ורק אחד מהם התייחס אליי ממש לא יפה בבוטות בבוז ולא כיחס מטפל מטופל.
הוא בעצם לעג על המיניות שלי כלומר על זה שאני בתולה.
יש לציין שהוא לא הרופא המטפל הוא רק מבצע אולטראסאונד בטני.
באחד מהביקורים הוא שאל שאלות על יחסי מין לאחר הבדיקה שאל אם הייתה לי חדירה חלקית חיכוך וכו'... לא עניתי ואז אמר בכל מתנשא, יהיר עם חיוך " טוב, אם את א רוצה לא נכריח אותך".
בכל פעם שנבדקתי אצלו היה אומר לפני יציאתי מהחדר שאם לא הייתי בתולה היה מבצע בדיקה וגינלית. ובבדיקה האחרונה ( ואני רוצה לציין שממש לא רציתי לחזור אליו אחרי איך שדיבר וניסיתי לבצע את הבדיקה הנ"ל פעמיים בערים שונות, ולא במרכז בריאות האישה בעיר מגוריי אך ללא הצלחה ונאלצתי לחזור אליו) הוא לא אמר דברים בוטים אלא הייתה תקשורת לא מילולית של חיוך מטופש בכל פעם שאומר את המילה בתולה. של להסתכל עליי ולעשות פרצוף של בוז שמשהו דפוק איתי ואיך לכאורה אני לא מקיימת יחסים. כשאני שאלתי שאלה על הגידול אם הוא בצד שמאל הוא ענה: הרחם? הרחם זה באמצע!!! כלומר מזלזל בי כאילו אני מפגרת.
גם על תוצאות פלט הבדיקה האחרןנה החליט לפתע לציין בעט כחול " בטני" וחייך, כאילו שוב ל לציין את זה שאני עדיין בתולה לרופא המטפל, שזה אומנם נכון אבל הקונוטציה הייתה להשפיל אותי .
השאלה מה עושים ? יש עילה? האם מתלוננים בקופ"ח? ואז מה קורה?
אני מאוד נפגעתי מהביקור בו היה מלל ובכיתי איזה חודש אני לא חושבת שרופא צריך להתנהג לפציינט ולהביע את חוו"ד האישית.
תודה

השאלה היא פשוטה : האם השאלות שלו הנן הכרחיות וחלק מהתפקיד שלו כמבצע אולטראסאונד או שהוא אמור לבצע את הבדיקה ולהעביר התוצאות לרופא המטפל שהוא זה ששואל וכו'? אם את חשה שהוא חרג ואת מבקשת להתלונן עשי זאת מול המנהלת האדמנסטרטיבית של הקופה. תדאגי שתהיה איתך חברה או בת משפחה על מנת שזה יראה רציני

עו"ד ערן צלניקר

27/03/2014 17:11 אחת תגובה

תודה על המענה המהיר.
הבדיקה היא פשוטה בדיוק כמו שעושים אולטראסאונד לנשים בהריון.
יש מקומות שגם טכנאי עושה את הבדיקה.
הוא רק אמור לבצע אותה ואפילו כל שאלה שלי הוא אמר שאשב עם הרופא המטפל. מעבר לכך השאלות היו לאחר הבדיקה. ויחס שלל בוז נמשך גם בפעם השנייה.
הבעיה שהוא המנהל של הסניף של בריאות האישה אחרת הייתי מתלוננת שם ובאמת כשפניתי למזכירות שם ,הם נתנו לי טלפון של פניות הציבור וכתבתי מייל בלי לתת פרטים רק בשביל לברר אם הגעתי למקום הנכון ובקשר להליך.
פניות הציבור הסבירו שאפשר להתלונן בצורה חסויה אך עם ת.ז ואני רוצה לשאול אותך אתה יודע מה ההליך? אני אצטרך לראות שוב את "זיו פניו"? איך בכלל אפשר להוכיח משהו אם הייתי איתו לבד. הוא יכול להגיד שלא זוכר מקרה כזה..
אני בסה"כ רוצה שתהיה לו תלונה בתיק על הזלזול בכוונה על מי שאני ושירגיש לא בנוח בעצמו.
אשמח לתשובה .
תודה בכל אופן.

ברגע שתגישי תלונה ייתכן וכדור השלג יתגלגל וייפתחו כנגדו הליכים. אני מניח כי תיגבה ממך עדות מסודרת בין אם מטעם נציבות המדינה ובין אם מטעם המשטרה. העדות שלך היא הראיה במקרה הזה והיא תעמוד מול מילה שלו. ככה זה עובד

עוד ערן צלניקר