סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על הטרדה מינית(149)

שאל בפורום הטרדה מינית

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום הטרדה מינית

איזור: תל אביב
פקס: 039643614
טלפון: הצג טלפון

"את המשרד הקמתי במטרה לסייע לאזרח הקטן מול רשויות החוק בהליכים פליליים"

15/01/2014 14:09 [email protected] מנסים לפטר אותי מהעבודה / לפגוע בשמי הטוב - מה עליי לעשות?
שלום רב,
תודה שאתם נותנים את האפשרות לשאול שאלות.
בתאריך ה 05.01.2014 הגיע אליי בחורה (אני עובד כמאבטח ויושב בתוך בודקה), את הגברת הנ"ל אין אני מכיר, היא בקשה לחנות בשטח שעליו אני שומר. היה לנו מקומות פנויים ולכן, הסכמתי שתחנה את רכבה. לאחר כמה שעות היא חזרה ואמרה "תודה". מאז החלו הבעיות - יש לציין כי אנו עובדים בשתי בניינים הנושקים זה לזה ותמיד יש סכסוך לגבי מקומות חנייה (שטח ששייך לנו לפעמים בטעות משייכים לשטח של עירייה...) שלפעמים גלשו גם לקללות... אך, בחורה זאת לעולם לא דברה עמי בקשר לחניה למעט אותו הערב!
לאחר יומיים אני מקבל טלפון מהבוס שלי (יש לציין שאני עובד באותו מקום כבר למעלה מ 7 שנים! ולא היו שום תלונות עליי!), הבוס אמר כי קיבל טלפון אנונימי מבחורה שטענה כי - כשנכנסה לבודקה וניסתה לדבר איתי תפסה אותי ערום ואיבר מיני חשוף!!! - לא יעלה על הדעת. - לא הושאר לא מספר טלפון ולא פרטי התקשרות - אנונימי לגמרי. לאחר מכן, היה טלפון נוסף וכנ"ל אנונימי אך הפעם למנהל של חברת האבטחה שמעסיקה אותי. שוב - אותו קונטקסט ושוב אנונימי!
הכול היה מעורפל עד היום - היום קבלו הבוסים שלי מכתבים דומים - אך הפעם מעו"ד שם היא מתארת את המקרה ואומרת שיש לפחות עוד שתי בחורות שכביכול הוטרדו באותה צורה! אך מלבד פרטיה של עוה"ד אין שום פרטים לגבי זהותם של אותן "פגועות" וכביכול מוטרדות, יותר מזה - עורכת הדין שומרת את שמותם בסוד ורק רושמת שהזכות ללכת למשטרה ולהגיש תביעה שמורה למתלוננת.
כל העניין הזה פגע מאד בכבוד שלי, אנשים החלו להתייחס אליי כאל אדם עם מוניטין רדוד - והמתלוננות עשו הכול בכדי שהמכתב והפקסים שהם שלחו (הפקס כהעתק למכתב) יעברו דרך כמה שיותר אנשים ומזכירות! הרי בנושא דיסקרטי כמו זה - היא (עו"ד) יכלה לכתוב מכתב ישיר למנהלי ולא לשלוח פקסים למזכירות שכל העובדים יהיו בעניינים! אני מרגיש נפגע מאד, שהרי ללא ביסוס וכמעט בצורה אנונימית נפגע השם שלי בצורה שלעולם לא ינוכה אלה אם כן - אני יפעל כנגד אותה בחורה ועוה"ד שלה. איך עליי לפעול? מה עושים במקרים כאלה? -אם צריך אני יכול לשלוח העתק של המכתב שהם שלחו. ברור שזאת נקמה בי - אך אין אני יודע על מה ומי עומד מאחורי כל העניין הזה! בבקשה עזרו לי!
תודה מראש!

עניתי לך בפורום הפלילי