סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על הטרדה מינית(149)

שאל בפורום הטרדה מינית

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום הטרדה מינית

איזור: תל אביב
פקס: 039643614
טלפון: הצג טלפון

"את המשרד הקמתי במטרה לסייע לאזרח הקטן מול רשויות החוק בהליכים פליליים"

03/11/2013 16:31 קרן שותף
רציתי לשאול אני גרה בשכירות עם שותף שתמיד היינו ביחסים טובים עד הפיצוץ האחרון. בגלל קשרי הידידות ביננו יצא לנו לישון ביחד באותה המיטה אבל תמיד חשבתי שזה משהו תמים. הוא מצידו שלשום התחיל לגעת בי ולמשמש לי את החזה, אני עצרתי אותו וצרחתי עליו שיפסיק. אח"כ שוב הוא המשיך ונגע מתחת למכנס שלי, ביקשתי שיפסיק והוא הפסיק. ביקשתי שילך מהחדר שלי והוא לא הסכים וכך נשארנו ביחד ...אני לא יודעת מה לעשות, זה כבר קרה פעמיים ואני מרגישה לא בנוח בבית שלי, מצד שני אולי אני אשמה שנתתי לו לישון איתי במיטה ? איפה הגבולות עוברים ?

לדעתי השותף פירש את התנהגותך הקודמת בצורה לא נכונה. הוא הרשה לעצמו לגעת בך בפעם הראשונה כי הוא סבר שגם את מעוניינת ( הרי המגע לא התחיל סתם כך ואני מניח שהיה משהו הדדי בטרם המישוש ). ברגע שבקשת שיפסיק הוא הפסיק. הנגיעה השנייה היא הבעייתית וקשה לי לקבוע האם יש כאן מעשה מגונה בניגוד להסכמתך אם לאו. הסטואציות האלה מאוד מורכבות וצריך לעמוד על התמונה במלואה.
באוי נהיה פרקטיים - תנהלו שיחה בוגרת ועניינית ותגדירו את הגבולות שלכם. תבהירי לו שוב שאת לא מעוניינת בשום יחסים, היה והוא יעשה שוב צעד ולו הקטן ביותר או אז הוא בהחלט מבצע עבירה פלילית וכללי המשחק ישתנו בהתאם.

עו"ד ערן צלניקר