סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני תעבורה(1,054)

שאל בפורום דיני תעבורה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

27/09/2018 11:46 קרן לא יודעת אם להשפט
נסעתי עם הבנזוג שלי לרעננה -בדרך בצומת רעננה הרצליה הרכב נתקע- לפני הצומת ותוך כדי הצומת הרבה זמן התנעתי האוטו קירטעה עם זה התקדם קצת וככה הרבה פעמים עד שהצלחתי להגיע למצב שהאוטו בירידה וכך לנווט את הרכב לצד הכביש.
הדוח על 250 ואני לא עובדת תקופה ארוכה המחיר שעליו אני צריכה לשלם הוצאות גבוהות על מה שקרה לאוטו באותו חודש של טסט בנוסף לכך.. זה לא סכום קל עבורי


יש להם הקלטה של נתיב שלא נוסעים בו כלל (נתיב שמאלי) עד שהרכב שלי מגיע עם איתות שמאלי כדי שיתנו רכבים אחרים לעבור לתחנת אוטובוס בזמן הזה הבנזוג שלי עבר למושב הנהג וכשחזרתי עבר חזרה ואחרי מס דקות קצרות יצאתי מהאוטו וכשחזרתי האוטו התניעה ונסע..

מה שהם לא רואים שהרכב היה תקוע הרבה קודם אני עם הלחץ שלי היתי חייבת ללכת לשירותים (פדיחה לא קטנה להודות בזה..) . לא רואים מה באמת קרה קודם , לא רואים שדיברתי עם המוסך ולא שומעים מה המוסך אמר לי לעשות (לחכות עד שאני אנסה שוב להתניע) ולא מבינים מה עבר לי בגוף כשאני כמעט גרמתי לתאונת שרשרת לא פעם אחת לפני הצומת ואחריה.. (ושמעתי על כמה תאונות קטלניות בצומות הזאת שזה לא משהו שעזר ללחץ שלי)

הרגשתי ערעור -שנדחה, עם עדות שלי עדות מהבנזוג שלי ועדות מהמוסך שזכר את השיחת טלפון הזאת כי באותו יום הרכב יצא מהמוסך (אחרי שהיה שם שבוע וחצי!), בתשובת הערעור התעלמו לחלוטין מהעדויות השונות ומדבריי וציינו שיש חניה ליד ויכלתי לחנות חניה (אם היו קוראים מה רשמתי היו אולי מבינים שהבחירה איפה להשאיר את הרכב היה באמצע הכביש או תחנת אוטובוס).

חייבת לציין שבגלל שהרכב נדלק לא היה צורך להזמין גרר לשם - הרכב כן המשיך להכבה לי בדרך למוסך (שברמת גן!) אבל גם שוב אחרי כמה דקות היה נדלק שוב .. הכל כדי לחסוך כסף לגרר.. (שבוע וחצי לפני זה הרכב נתקע באמצע צומת בלי יכולת להדליק כלל אז הגרר הפעם היה עולה סכום לא קטן.. ביררתי את זה עם השירותי דרך בין המצבים שהרכב לא נסע)

בקיצור
מפחדת מכנס מוגדל ולא יודעת איך להוכיח שהרכב היה תקול... אין לי אישור גרר ואין קבלה מהמוסך כי עדין לא שילמתי לו אפילו - אני לא עובדת והוא מכיר את כל המשפחה שלי יודע שאני לא בורחת לו מבחינת תשלום והוא נתן לי לשלם מאוחר יותר
אשמח לעצה בבקשה :)

משהו ששחכתי לציין..
ומצטערת שיצא ארוך

עורכי דין מובילים בפורום דיני תעבורה

אריה שליאנסקי
עו"ד אריה שילאנסקי

"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "

עו"ד יאיר מושיוב

"בכל תיק שבטיפולי בתחום המשפט הפלילי והתעבורה, אני עושה כל שביכולתי לייצג את לקוחותיי נאמנה. אני רואה בייצוג, עוד בשלב המקדמי בתיק, כגון בחקירה משטרתית, חשיבות רבה העשויה לצמצם נזקים"

עו"ד ערן בן עמי

"תחום דיני התעבורה בדמי ובנפשי. אני משתדל להעניק טיפול אישי, מעמיק ומקצועי לכל לקוח ולקוח. הדבר ניכר בפריצות הדרך להן גרמתי בסוגיות מרכזיות בתחום ..."

עו"ד רוית בן-עמי עוז

ייצוג נאשמים בערכאות השונות עקב עבירות תעבורה

פסקי דין אחרונים בנושא פורום דיני תעבורה

פסק דין: אי ציות לשוטר תעבורה- זיכוי

כיצד ניתן להוכיח חפות של אדם שקיבל דו״ח על אי ציות לשוטר תעבורה? עו״ד שמואל (מולה) שחם מספר על מקרה שכזה וכיצד הצליח לזכות את הנתבע