סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני עבודה(4,075)

שאל בפורום דיני עבודה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

27/12/2022 07:59 דונת הכשלה בהכשרה תוך התעמרות
התחלתי לפני חודש וחצי עבודה בחברת בת של הסוכנות היהודית. התפקיד הינו טור אופרייטור. התפקיד ידוע בכל הארץ כדורש הכשרה ארוכה (כמה חודשים)! הראיון נערך חודשיים טרם תחילת העבודה ובמהלך חודשיים אלו המנהלת האישית היתה עימי כל הזמן בקשר והתלהבה ממני כמעריצה. סוכם בינינו דווקא מיוזמתי ששלושה חודשים ראשונים יהיו נסיון. לאחר שסיפרה שכמה אנשים ניסו בשנה האחרונה להכנס לתפקיד ועזבו או פוטרו לאחר חודש או חודשיים...עם תחילת העבודה חזרה לחטיבה מנהלת גבוהה ממנה שנעדרה שנה מהעבודה (כי סולקה והוחזרה בלי קשר לקורונה) והמנהלת היותר גבוהה רואה בי דמות נוצצת מדי למקום. מכיוון שמכוונת לקצר לא נותנת כל הפרטים. אך בעקרון לאורך כל החודש וחצי לא קיבלתי הכשרה (מסתבר שבכל החטיבות יש בעיה דומה הם לא מאורגנים מאז החזרה מהקורונה ואין הכשרות נאותות) והתלוננתי על כך בקול רם כי מבחינתי ה"נסיון" שסוכם יכול להצליח אך ורק אם ילמדו אותי העבודה ואז אנסה לבצעה על פי מיטבי. אך אם לא מכשירים ואני מסתובבת סתם במשרדים.... זה לא אמור להספר כתקופת נסיון...
לאחר שדיברתי בקול וכביכול ביקרתי את המקום על כך שלא מכשירים (למרות שכולם אומרים שצודקת, חדשים כוותיקים וכמו כן מספרים לי על נטישות מסיביות של עובדים) ננזפתי ולמעשה פוטרתי... מכיוון שהדבר הזוי ואיני פראיירית הגבתי ב"רעש" ומנהלת משאבי אנוש הסבירה לשתי המנהלות (הגבוהה והישירה החסרת עמוד שדרה) שאינן יכולות "להעיף" ככה סתם ללא סיבה... הטענה היתה שה"ווייב" שלי לא מתאים.... הדבר קרה כשבועיים מתחילת העבודה. מאז עבר חודש ונעשתה לי שיחת "סטטוס" עבודה עם שתי המנהלות ונקבעה אחת נוספת לעוד שבועיים... התחושה היא שבתוך התוהו ובבוהו שלהם הם עדיין מנסים "להפטר" ומעדיפים בובות אהבליות ושקטות ממני. וזאת כמובן ללא קשר למקצועיות, ידע, יכולות להטיב עם החברה וכ'ו. הנני מורת דרך שזה נכס יקר לחברות תיירות נכנסת.

טענתי היא שלא ניתנה לי הזדמנות מראש ועדיין לא ממש ניתנת תוך כדי שכבר ניהיה מעין סכסוך ונוצרה עוינות וזאת לאחר שהמנהלת הישירה חיזרה אחרי חודשיים וביטלתי עבודות אחרות. נכון שדובר על תקופת נסיון. אך לא קורה נסיון. קורה בחינת "ווייבים"... והדבר מגמתי כאן. יש דוגמאות לגבי עובדים אחרים אפילו וותיקים שטענותיהם דומות לשלי (שהמנהלת הישירה לא מתפקדת כפי שצריכה וכ'ד).

*האם ניתן לתבוע או לפעול מטעמי כנגד חוסר ההגינות והטירוף למרות שמדובר בתקופה קצרה בעבודה?

עורכי דין מובילים בפורום דיני עבודה

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.