סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני עבודה(4,075)

שאל בפורום דיני עבודה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

07/09/2019 19:31 אבי כהן דרישה לקיום סעיפי חוזה שלא החל מעולם
חברת אווטסורסינג בתחום הביטחון החתימה אותי בתאריך 28/8/19 על "הסכם העסקה אישי בדבר פירוט תנאי העסקה" וזאת בטרם גילו לי מיהו הלקוח ובטרם שלחו אותי לראיון עימו (שהתקיים למחרת החתימה על ההסכם).
על פי החוזה הייתי אמור להתחיל לעבוד ב- 1/9/19 אך בהסכם צויין מפורשות כי "תחילת העבודה מותנית באישור הלקוח" ומכיוון שעד היום, לטענתם, טרם התקבל אישורו של הלקוח - לא התחלתי לעבוד אצלם וישבתי בבית מבלי שאשולם על כך כלשאלותי השיבו כי החוזה עדיין אינו תקף ותיקופו תלוי בהסכמת הלקוח.
היום (5/9) שוחחתי עימם ולאחר ששבו וחזרו מפורשות על טענתם כי החוזה עדיין לא נכנס לתוקף והם עדיין ממתינים לתשובתו של הלקוח, ביקשתי כי ישלחו לי אישור על כך שהחוזה על כל סעיפיו ונספחיו בטל ומבוטל וכי אין ולא יהיו להם כל דרישות או טענות ומענות כלפיי.
בתשובה לכך קיבלתי מהם במייל חוזר אישור על כך שההסכם בטל אך זאת תוך שהם מדגישים כי אני יכול לעבוד בכל מקום אחר זולת המקום אליו הופנתי על ידם לראיון. בהמשך התחוור לי כי ככל הנראה זורם ביניהם "דם רע" וכי הלקוח החליט, מטעמיו הוא, לנתק עימם כל קשר ולהחליפם בחברה אחרת וזאת כמובן ללא כל קשר אליי.
במייל החוזר ציטטו לי סעיפים מנספח ב' של ההסכם ("התחייבות לשמירה על סודיות ולאי תחרות") - שם נרשם בין היתר כי הפרה שכזו תאלץ אותי לשלם להם "פיצוי מוסכם ומוערך של 100,000 ש"ח בצירוף הפרשי הצמדה וריבית ממועד חתימת הסכם זה ועד למועד התשלום בפועל".
שאלתי היא: האם הם זכאים לדרוש ממני כדבר ובמיוחד לאור העובדה כי גם לשיטתם ולטענתם החוזה כלל לא נכנס לתוקף ובנוסף כלל לא התחלתי לעבוד אצלם ולא עבדתי אצלם ולו לדקה?
אציין כי הסעיפים בהסכם מדברים על חובות ה"עובד" ואני כאמור אינני "עובד" החברה ולא הייתי כזה מעולם - היות וחיכיתי ל"הסכמת הלקוח" - שכאמור לא התקבלה מעולם...
האם אוכל, במידה ויוצע לי הדבר, לעבוד אצל הלקוח מטעם החברה החדשה עימה החליט להתקשר או שמא הדבר יחשוף אותי לתביעה ו/או לדרישת התשלום שבנדון?
למיותר לציין כי בשל האמור - לא נחשפתי עדיין לשום "סודות", "שיטות עבודה" וכ"ו ולא קיבלתי מהם כל הכשרה.
מתנצל על האורך ומודה מראש על סבלנותך ותשובתך

עורכי דין מובילים בפורום דיני עבודה

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."