סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני עבודה(4,075)

שאל בפורום דיני עבודה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

11/12/2019 13:19 איתן דחיית העסקה בפועל על ידי המעסיק, למרות שיש חוזה כתוב בתוקף
הייתי אמור להתחיל משרה כמפתח תוכנה בחברת השמה גדולה ומוכרת, בהצבה אצל לקוח, בתחילת חודש נובמבר. החוזה נחתם לפני כן, וכאמור, תחילת נובמבר הוא הזמן שהסכמנו עליו לתחילת העסקתי.

מספר ימים לפני תחילת יום ההעסקה הראשון, התקשרתי למגייסת כדי לדעת עם מי להיפגש, ובאיזה שעה להגיע (כאמור, בהצבה אצל הלקוח של חברת ההשמה). אולם, המגייסת חזרה אלי, ואמרה לי שיש עיכוב, ויום העסקתי הראשון יידחה. היא ציינה שיש עיכוב טכני והענין צריך לעבור ועדה אצל הלקוח, וכי היא תהיה איתי בקשר יומי.

חלף לו שבוע ראשון, היא לא יצרה איתי קשר כפי שהבטיחה, ופניתי בעצמי אליה בעצמי. היא אמרה שיש עוד עיכוב בועדה שעוסקת בענינים אחרים, וכי הנושא הזה לא תמיד מגיע לועדה של אותו שבוע.
חלף לו עוד שבוע, עדיין אין הצבה, והפעם אשת קשר אחרת מחברת ההשמה פנתה אלי להפגש לסוג של ראיון (אחרי שיש כאמור חוזה חתום בתוקף) עם ראש הצוות הממונה של הלקוח. למרות שזה תמוה, שיתפתי פעולה (שוב, אחרי שיש חוזה חתום, ובתוקף), אבל מאז לא שמעתי מהם שוב. שבוע שעבר ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם המגייסת, היא לא ענתה לי וגם לא חזרה אלי.

בינתיים, תחילת דצמבר, כבר חלף חודש מאז יום תחילת ההעסקה לפי החוזה, וכלום, לא קיבלתי משוב חדש מה קורה. מצד שני, כבר מתחילת נובמבר התחלתי לקבל מיילים מחברת ההשמה - ארועי חברה לעובדים, ולאחרונה, התראות כי לא שלחתי את דווחי השעות מהלקוח כנדרש, כל זאת כאשר בפועל לא הוצבתי אצל הלקוח!!

די ברור לי, שההתנהלות הזו נובעת מהרצון של הלקוח להתיר את הההתקשרות בדרך כלשהיא. אין לי מושג למה, וזה לא מענין אותי. אבל, יש לי חוזה חתום עם חברת ההשמה שבתוקף כבר מתחילת החודש הקודם, והוא לא יושם מבחינת חברת ההשמה, אבל מצד שני עדיין לא קיבלתי סיום / ביטול העסקה בצורה מסודרת. הייתי רוצה לדעת מה מעמדי כעת, ומה הן זכויותי,מבחינת דיני עבודה, אין לי כרגע כל מושג לגבי מעמדי - אשמח לדעתכם!

עורכי דין מובילים בפורום דיני עבודה

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."