סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני משפחה(909)

שאל בפורום דיני משפחה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

18/07/2019 14:29 תמר הבהרת סמכויות ופנייה לבגץ
שלום רב, בענייני הבן שלנו מתנהל הליך בנושאי אפוטרופוסות רפואית וחינוכית בגלל סירוב של האב לטיפולים מזה תקופה ארוכה בבית המשפט לענייני משפחה. הגט וההסכם ניתנו ב 2011 כשהילד היה תינוק בביתה דין רבני ושם נכתב שמחלוקות עתידיות בענייני חינוך וכו יהיו בבית הדין הרבני. מאז עברו הרבה מים בים אני כבר לא דתייה, הילד שלי מאובחן על הספקטרום האוטיסטי וכהנה וכהנה. במקביל להליך בבית המשפט האב תובע העברה של משמורת הילדים אליו בבית הדין הרבני. השופט סירב להבהרת סמכויות. מה אני יכולה לעשות כדי להעביר את כל הדיונים לבית המשפט לענייני משפחה, הרי לא הגיוני שיש ערכאות בנושאים מקבילים בשני בתי דין.אני פשוט לא מסוגלת להתדיין שם יותר רק לציין כשנחתם הסכם הגירושין בבית הדין לא היה שום דיוון מעמיק וכל ההחלטות ניתנו ביום אחד ובחיפזון זאת עקב מצבו הנפשי של האב שאושפז אחרי כן לתקופה קצרה ולפי הבנתי הבסיסית מקריאת פסקי דין של בגץ יש עניין הקשור להתרת הסמכות אם לא היה הסכם שנדון לפרטיו בצורה מעמיקה ושפוייה, ןובעצם ההסכם בהסכמתנו נכפה/ניתן בחיפזון כדי לשחרר אותי מהנישואין. האם אני יכולה להגיש בגץ בנושא הבהרת סמכויות או שאני צריכה לפנות קודם כל לבית הדין הרבני הגדול לבקשת את התרת הסמכות. אני מרגישה שממש כופים עלי משהו לא הגיוני בגין דיעותי שהשתנו ובגין הערכאות המקבילות שמתנהלות תודה וסליחה על האורך

עורכי דין מובילים בפורום דיני משפחה

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

עו"ד עודד פסקל

מנהל משרד התחום דיני משפחה , הסכמי ממון , הסכמי גירושין מורכבים , ירושות צוואות ועוד. צוות המשרד ישמח להעניק ייעוץ וליווי מקצועי בכל שלבי התהליך

ריקי אופק אבן צור
עו"ד ריקי אופק אבן צור

משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.

עו"ד דניאל הומיונפר
עו"ד דניאל הומיונפר

"מתמחה בתחום הגירושין והגישור, ועוסק בין היתר בתיקים בעלי מורכבות משפטית גבוהה, בסבלנות רבה, זמינות ושקיפות מלאה בכל צעד וצעד בדרך..."

עו"ד סימיה ויצמן
עו"ד סימיה ויצמן

"ניסיון עשיר בטיפול וייצוג בתחום דיני המשפחה והגירושין, ברגישות ובמקצועיות חסרת פשרות..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום דיני משפחה

משמורת משותפת
משמורת משותפת בקונפליקט גבוה

עו"ד אמיר שי המתמחה בהליכי משמורת משותפת, בסקירה מרתקת על הקונפליקט המתעורר עקב משמורת במשפחות בהם ההורים אינם מסתדרים ביניהם.