סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני מקרקעין(1,661)

שאל בפורום דיני מקרקעין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום דיני מקרקעין

תום חיימוב
איזור: תל אביב
פקס:
טלפון: הצג טלפון

"משרד מ.חיימוב מתמחים בתחום המקרקעין הכולל עסקאות מכר ורכישה, מיסוי מקרקעין, היטלי השבחה, תמא 38 ועוד..."

08/02/2022 14:25 ילנה סכנת בטיחות בבניין
שלום רב. בבניין שבו אני גרה כבר 9 שנים, הוזנחה במשך לפחות 9 ויותר קורוזיה ונזילה מתמשכת מצנרת שחילחלה בין 3 קומות בבניין. כשנפל טיח וראו ברזלים באיזור בודד בלבד לפני 9 שנים התרעתי בפני הועד אבל לא טופל הדבר. היום המצב חמור מאוד התפשט לפחות ל3 קומות וכולל התפוררות מואצת של הבטון , הברזלים שבתוך הבטון יוצאים החוצה ודוחפים את הבטון המתפורר. נופלות חתיכות גדולןת של בטון בגודל של סלע!!
בעיית הנזילה סוף סוף טופלה אבל אף אחד כאן לא מוטרד ממצב חדר המדרגות , מה גם שהבניין ישן גם כך ולא חסרים בו לקויים. הבניין מנוהל על ידי חברת ניהול אבל הם מעבירים כל פניה אליהם לדיירים שבעבר היו הועד ומשאירים את זה בידיהם לטיפול, אותם דיירים החליטו שמדובר בטיח בלבד ואין כל סכנה שנשקפת. הבאתי קבלן מטעמי שאישר לי שאכן מדובר בסכנה מיידית לחדר המדרגות! אבל הבאתי אותו מיוזמתי, פה יש דיירים אדישים שלא יקבלו ביקורת ממי שהם לא ביקשו..אבל כל פנייה לאותם דיירים ישר נבלמת ופנייה לחברת הניהול כאמור עוברת לאותם דיירים ושם נעצרת.
פנייה לעירייה כרוכה בתשלום ואף בהתחייבות לתשלום גבוה יותר במידה ויידרש, ואני לא אמורה לשאת בהוצאות של בניין שלם לבד , וודאי לא יכולה להתחייב בשם בניין שלם. השאלה שלי מה ניתן לעשות? האם יש גוף ציבורי שאפשר לפנות אליו שתפקידו , והאינטרס שלו למנוע אסון משותף לאינטרס שאמור להיות של הדיירים...
חשבתי לתומי שלעירייה יש אינטרס למנוע אסון בעיר שלה (הבניין כולל צד נוסף שהוא משרדים סופרמארקט ומרפאה), כך שהדבר נאכף ביוזמת העירייה ללא עשיית רווחים על הדרך... אז כנראה שטעיתי, ולצערי בנתיים זה מזיז לי בלבד... אנא האר את עיניי...מה האפשרויות העומדות לרשותי?

עורכי דין מובילים בפורום דיני מקרקעין

אירית דרדיק פלם
עו"ד אירית דרדיק פלם

מייסדת ושותפה בחברת עו"ד דרדיק פלם מימן ומתמחה בתחום המקרקעין, על ענפיו. בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לבתים משתפים, לרבות בייצוג בתביעות שעניינן נציגות בית משותף, בעלות, שימוש וכו' ומשמשת כמייצגת מטעם האגודה לתרבות הדיור.

אלון כהן
עו"ד אלון כהן

שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

אורית בן ברוך
עו"ד אורית בן ברוך

"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."

הדס מושקוביץ
עו"ד הדס מושקוביץ

בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים