סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני חוזים(510)

שאל בפורום דיני חוזים

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

14/09/2022 15:59 עמית בעיות עם המשכיר בנוגע לנזילה בדירה
שלום,
נכנסתי לדירה לפני פחות מחודש, וגיליתי יומיים לאחר הכניסה, שיש נזילה בתחתית כיור המטבח. זה כבר יום ה-29 שיש עדיין נזילה. המשכיר הגיע בעצמו כבר 3 פעמים כדי לתקן את הנזילה, אך היא לא חולפת. אחרי הפעם ה-1 שהוא ניסה לתקן, עדכנתי אותו שהתקלה עדיין קיימת, והוא אמר שצריך להביא אינסטלטור, והוא אמר שהוא יעביר את המספר שלי לאינסטלטור, אמרתי לו שאני לא מוכן, ושהוא יעשה את התיאום. במשך שבוע לאחר העדכון, היה נורא קשה להשיג אותו, התקשרתי אליו כמה פעמים, הוא ניתק לי פעם אחת, וגם לא חזר אליי. אחרי שהצלחתי להשיג אותו, הוא אמר שהוא יביא את האינסטלטור בשבוע הבא. כאשר הגיעה תחילת אותו שבוע הבא, שלחתי לו הודעה עם צילום החוזה (צילום של סעיף תיקון קלקולים תוך זמן סביר) ושאלתי מה קורה עם האינסטלטור, המשכיר אמר שהוא דיבר איתו, וזה משהו שהמשכיר יכול לטפל בעצמו, ביקשתי ממנו שיגיע באותו שבוע, הוא הגיע בסוף השבוע, וזאת הפעם ה-2 שהוא הגיע. באותה פעם 2, באותו יום, הוא הגיע, עבד כמה דקות ואז הלך לקנות חלק חדש, אמר שהוא עוד מעט יחזור, אמרתי לו שאני צריך לצאת, אז הוא אמר לי להשאיר לו מפתח, אז אמרתי לו שיש לו מפתח ספייר, הוא אמר שזה אצלו בבית (הוא גר רחוק מהדירה) אז אמרתי לו בסדר אני אחכה לך. הוא חזר אחרי זמן קצר, סידר הכל, ואמר לי להסתכל בעצמי לראות אם יש נזילה, אמרתי לו שזה לוקח זמן עד שרואים נזילה, הוא הלך ואמר שאני אעדכן אותו אם אני רואה משהו, ושהוא בינתיים בסביבה. הוא גם אמר לי לא לנגוע בחלק החדש, ואמרתי לו שאני בכלל לא מתקרב לאזור הזה. 10 דקות לאחר שהוא הלך, כתבתי לו שזה שוב פעם נוזל, הוא כתב אוקיי. אחרי כרבע שעה כתבתי לו אם הוא חוזר, אמר לא היום, אמר שבוע הבא. כתבתי לו בחזרה, שאם הנזילה לא מסודרת עד עוד 3 ימים קדימה (כלומר עד היום ה-27) אני מזמין אינסטלטור בעצמי, משלם לו, ומוריד את זה מהשכ"ד (יש לציין שזה מפורט בחוזה, שהמשכיר צריך לתקן תוך זמן סביר, ואם לא אני רשאי לתקן בעצמי ולהוריד זאת מהמשכיר). כתב לי שאם הוא שומע עוד איום או בקשה נחרצת, הוא יבקש ממני לעזוב את הבית בצורה מיידית, שאיתו לא עובדים ככה ושאני אזהר עם איך שאני מדבר אליו. כתב לי גם, שאני אשאיר לו מפתח, ושהוא ישתדל לחזור באותו יום או למחרת. לגבי העניין הראשון, אמרתי לו שאין לי מה להיזהר, ושהוא אמור תוך זמן סביר לתקן תקלות, כבר עברו כ-3 וחצי שבועות. אמרתי לו להסתכל בחוזה, שאם הוא לא מתקן משהו, אני רשאי לתקן ולהוריד זאת מהשכ"ד. כתב לי שזה לא תקלה, וכתב לי שזה קצת נזילה שאני עשיתי, שהזזתי את הצינור. הגבתי לו, "תגיד אתה ברצינות אמרת את זה עכשיו?" "אני עשיתי את זה?!" ו"נזילה זה מאוד תקלה!". לגבי העניין השני, אמרתי לו שאני לא משאיר לו מפתח, כי ברצוני להיות בדירה כשהוא שם, ושאני אחזור למחרת בלילה, הוא אמר נדבר אז. יום אחרי, זאת הפעם ה-3, הוא בא שוב לתקן אך כאמור עדיין ישנה נזילה. כתבתי לו שיש עדיין נזילה וגם צילמתי סרטון, הוא אמר שהוא לא רואה, ושאין מה לעשות וצריך לחיות עם זה. כתבתי לו שוב שיסתכל טוב, אמר שלא רואה ושאני אצלם איפה זה. אמרתי לו שצילמתי הכי קרוב שאפשר, וגם כיוונתי אותו לחלק הספציפי ולרגע המדויק בסרטון שבו רואים נזילה. הוא שלח לי תמונה, שבה נראה שהוא תיקן חלק לא נכון, הבהרתי לו שהוא עבד על החלק הלא הנכון, שאלתי מה עושים מפה, אמר שיבוא מתישהו.
מיותר לציין, שהיו מבחינתי אינספור פתיחות וסגירות מי הברז לווידוא נזילה, שיחות טלפון ואינספור כניסות לוואטסאפ בגין נושא זה, אינספור פתיחות וסגירות דלתות הארון של תחתית הכיור, אינספור עמידות וגם מספר ישיבות (לקיחת כיסא או על מיטה) לצורך הסתכלות על תחתית הצינור, אינספור הזזות דלי שנמצא מתחת לתחתית הכיור, גריפת המים מתחת לתחתית הכיור וצילום תמונות וסרטונים בטלפון לצורך שליחה בוואטסאפ.
על-פי דעתכם, האם נעשה משהו שלא היה צריך להיעשות? כמו כן, מה באפשרותי לעשות כעת?

18/09/2022 17:44 עמית בבקשה דחוף

אשמח מאוד לקבל תשובה כמה שיותר בהקדם, על הבעיה שלי המפורטת פה.

עורכי דין מובילים בפורום דיני חוזים

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."