סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני ביטוח(178)

שאל בפורום דיני ביטוח

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום דיני ביטוח

עו"ד רפאל אלמוג
איזור: תל אביב
פקס: 03-6916635
טלפון: הצג טלפון

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

24/06/2021 06:01 טל מחלה קודמת?
שלום רב אני מקבלת קצבת נכות מחברת הפנסיה שלי אך, לצערי,על פי המסלול הביטוחי הקודם שאליו השתייכתי ולא הנוכחי ולא הנוכחי.כשערערתי בפני החברה על העובדה הזו טענה החברה שמדובר במצב רפואי קודם שכן חליתי במחלה בגיל 18, ולפני כשנתיים+ היא התקלחה מחדש ולאור זאת, החישוב של הקצבה נעשה לפי המסלול הביטוחי הקודם ולא הנוכחי בו צברתי פחות מ60 הפקדות.טענתי היא שלא מדובר במצב רפואי קודם שכן כפי שאדם שחלה בסרטן לא עלינו החלים ואז חטף שוב את המחלה לא יתייחסו למחלה כמצב רפואי קודם, כך גם מחלה שעברה/היתה ברמיסיה במשך כ20 שנה ואז התפרצה מחדש אינה מצב רפואי קודם.אשמח להארתכם האם אני צודקת ומחלה שלא היתה פעילה 20 שנה ואז ההתלקחה מחדש נחשבת מחלה קודמת/מצב רפואי קודם או שיש לי עילה לתביעת חברת הפנסיה שלי?כמו כן, הסוכן שצירף אותי למסלול שנקרא עתיר שאירים עם ההפרשה הנמוכה יותר לפנסית נכות (37.5%) עשה זאת לאחר שהסברתי לו שאני בתהליכי גירושין ואני מבקשת לוותר על ההפרשה לטובת בן זוג, וזה, בטעות שלו ומבלי להסביר לי את השלכות, במקום לצרף אותי למסלול שנקרא משפחה עם ויתור על הפרשה לבן זוג (עם הפרשה של 75% לפנסית נכות). חשוב לי לציין כי במסמך ההנמקה לא פירט הסוכן את סיבת הצירוף למסלול זה.האם יש לי עילה לתבוע את הסוכן שצירף אותי למסלול הביטוחי עם הפרשה נמוכה (37.5%) לפנסית נכות מבלי להסביר לי את ההשלכות ומבלי לפרט כאמור לעיל במסמך ההנמקה?תודה

שלום טל,
באשר לתקופת האכשרה, יש לבחון את הנושא מבחינה רפואית. דהיינו, האם מדובר במצב שהינו בעל קשר ישיר לעברך הרפואי טרם ההצטרפות ובאם חלפו 60 חודשי אכשרה.
באשר לשיעורי התשלום, על סוכן הביטוח היה ליידע אותך בכל ההשלכות ולוודא שהינך מבינה את הכל לעומק. איני יכול להתייחס לדברים ללא עיון במלוא התיעוד וקבלת פרטים מדויקים לגבי מה הוסבר לך.

בברכה,
רפאל אלמוג, עו"ד

עורכי דין מובילים בפורום דיני ביטוח

הדס מושקוביץ
עו"ד הדס מושקוביץ

בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים