סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני ביטוח(178)

שאל בפורום דיני ביטוח

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום דיני ביטוח

עו"ד רפאל אלמוג
איזור: תל אביב
פקס: 03-6916635
טלפון: הצג טלפון

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

30/08/2020 08:22 דפנה שינויים בביטוחים בגלל הקורונה - אדם עם מחלות רקע
אני חושבת לעבור חברת ביטוח כי אני ובעלי משלמים יותר מדי לדעתי, אבל הבעיה היא שיש לבעלי מחלות רקע שמסוכנות קצת מבחינת הקורונה, ואני חוששת שזה אולי ישפיע על המחיר שהוא יקבל בביטוח החדש. קראתי פה שאפילו יכול להיות שלא יסכימו לעשות לו עכשיו ביטוח או שיהיו לו הרבה החרגות - זה נכון? זה תקין מבחינת הפיקוח או שהם הולכים לטפל בזה? זה אומר שאולי כרגע לא כדאי לעבוד חברת ביטוח? לפחות עד שהכול יהיה ברור יותר? או שאם אנחנו לוקחים בכל מקרה את ביטוח בריאות הכי מקיף שכולל כיסויים לכל המצבים אז אולי זה לא משנה? נגיד אם אנחנו לוקחים כמו שמציעים פה גם ניתוחים, השתלות, תרופות וגם מחלות קשות, אז אולי הם יסכימו לכסות את כל המצב שלו? או שבכל מקרה נצטרך לשלם יותר?

דפנה שלום,
שאלתך אינה משפטית, אלא ביטוחית. מומלץ להיוועץ בסוכן ביטוח.
ככלל, חברת הביטוח רשאית לבצע החרגות ואף לסרב לבטח אדם בקיום מספר תנאים, ביניהם מחלות רקע מסוימות. חברת הביטוח יכולה לבחור מה הפרמייה אותה תדרוש מהמבוטח.
כמובן, כל סירוב לקבל אדם לביטוח, או החרגתו, כפוף לחוזרי הפיקוח על הביטוח ולנימוקים והסברים המניחים את הדעת מצד חברת הביטוח.
באופן עקרוני, אני נגד שינויים ו/או מעברים לתוכניות ביטוח אחרות ("טוויסטינג" בעגה המקצועית), אשר עשויים להעמיד מבוטח בפני פגיעה בכיסוי הביטוחי, על רקע מחלות רקע שהתפתחו.
מומלץ להיוועץ בגורמים מקצועיים.

בברכה,
רפאל אלמוג, עו"ד

עורכי דין מובילים בפורום דיני ביטוח

הדס מושקוביץ
עו"ד הדס מושקוביץ

בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים