סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני ביטוח(178)

שאל בפורום דיני ביטוח

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום דיני ביטוח

עו"ד רפאל אלמוג
איזור: תל אביב
פקס: 03-6916635
טלפון: הצג טלפון

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

01/03/2016 13:48 ישראל תביעה בגין רשלנות מקצועית של עורך דין
שלום רב,
עורך דין טרטר אותי כשביקשתי שיסתור את מומחי בית המשפט כשאמר לי שאכין לו שאלות הבהרה.ישבתי שבועות ולבסוף גיליתי שזה בדיוק משהו שהוא היה צריך להכין.לבסוף הסתבר לי כי היה בשלב להפוך עצמאי ועל כן רצה לסגור את התיק בגינו קיבלתי רק 20% כשבפועל אני מעריך שהייתי אמור לקבל על הסעיף האורטופדי והנוירולוגי והנפשי לפחות 60% אם לא יותר.הוכרתי גם כסובל מפיברומיאלגיה לאחר התאונה השנייה אם איני טועה.
כשראיתי שלא עשה כלום ביקשתי את התיקים חזרה ואמר שיש נוהל מסודר למעבר בין עורכי דין והזמין אותי למשרדו שם הוא ומחליפתו שאפילו לא טרחה להודיע לי שחוות הדעת בתחום הנפשי הגיעה ישבו ועשו עלי הצגה כשהם מחשבים רק אז את תחשיב הנזק והגיעו ל 500,000 ש"ח כשלדבריו הם הקטינו את התחשיב לטובתי כדי שלא אצטרך לשלם להם הרבה יותר ודרשו שאחתום על מסמך התחייבות בו רשום שעלי יהיה לשלם להם 48,000 ש"ח אך לאחר שחתמתי אמרו לי זה סכום שאצטרך לשלם להם גם אם יפסקו 50,000 ש"ח במשפט.
העורך דין גם אמר לי שעלי להראות את המסמך לכל עורך דין אך כל עורך דין שראה את המסמך אמר שאינו רוצה חטוטרת על גבו .היות ולא מצאתי עורך דין וכבר היה דיון שנקבע שלחתי פקס בהנחיית מוקד בתי המשפט לדחות את הדיון ונאמר לי שאמתין להחלטה שתגיע לבית.לא נאמר לי שאם אין החלטה עלי להגיע לדיון.לדיון הגיע רק בא כוח חברת ביטוח אחת כשבא כוח השני גם לא הגיע.בא כוח שהגיע ביקש לבטל את המשפט בטענה שעשיתי דיןמ לעצמי שלא הגעתי וזה מה שעשתה השופטת המרשעת.הדיון היה בשנת 2008.האם ניתן לעשות משהו?

שלום ישראל,
איני רוצה להתנהלות עורכי הדין, ואני בהחלט מציע לך לבחון את תקינותה.
לגופו של התיק, בשעה שהתביעה נמחקה (אני מניח, שעה שלא ציינת האם נדחתה, או ניתן פסק דין על יסוד צד אחד), ייתכן שלא תוכל לחדשה כעת, בשעה שחלפה תקופת ההתיישנות. הרי, מאז שהתביעה נמחקה ועד היום, מניין ההתיישנות ממשיך להימנות ולכן, אם מאז ועד היום חלפה תקופת ההתיישנות, בוודאי ובוודאי שמאז התאונה ועד היום (מבלי להביא בחשבון את המועדים שבהם התביעה הונחה בבית משפט ובהם המניין נעצר), הרי שחלפה לה בצער רב תקופת ההתיישנות.

בברכה,

עו"ד רפאל אלמוג

עורכי דין מובילים בפורום דיני ביטוח

הדס מושקוביץ
עו"ד הדס מושקוביץ

בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים