סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על גרפולוגיה משפטית(130)

שאל בפורום גרפולוגיה משפטית

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום גרפולוגיה משפטית

קרן רווה - גרפולוגית משפטית
איזור: תל אביב
פקס:
טלפון: הצג טלפון

"גרפולוגית משפטית מוסמכת, מומחית בזיהוי זיופים ובדיקת אותנטיות מסמכים, עדה מומחית ממונה ע"י בתי המשפט בישראל..."

11/06/2013 17:59 אידה בלש זיוף חתימתי על"הסכם שיתוף"...
שלום,מזה שנים רבות אני סובלת מהתנכלויות של אדם מוכר בעיר,שרכש בשם "חברה להשקעה פיקטיבית "שהייתה רשומה על שם רעייתו,עובדת ממסד מסויים. לפני מספר שנים הוא הצליח לפנות דיירות אחרות בבנין ואותי הוא לא הצליח לפנות, למרות הגשת תביעות רבות נגדי, ועל כך הוא ממרר לי את החיים. אני גמלאית, ניצולת שואה, מתגוררת במקום משנת1975 וגיליתי לפני מספר חודשים כי זוייפה חתימתי, במסמך הנקרא "הסכם שיתוף".
1- בכותרת ראשית מופיע" ..הסכם שנערך ביני ובין החברה"..בשנת 1993.לא היה ולא נברא.
2- בדף של הכותרת, במקום העליון. מופיע בדפוס של מדפסת, התאריך 2010, שנת מכירת 2דירות שהיו רקות כ20 שנה. הסכם זה נשלח לעורך דין של רוכשים חדשים משנת 2011.
3- בסוף הדפים שבהם ישנם הסברים,הקשורים לבית משותף, מופיעה חתימתי, "כקונה",בו בזמן שהייתי דיירת מוגנת.
4- רכשתי את דירתי בעזרת משפחתי בשנת 1998, לאחר בעיות מרובות שעשה לי האדם שרכש את המבנה בשם חברה שהייתה מחוקה בזמן הרכישה.
5- הגשתי תלונות ללשכת עורכי הדין, ולמשטרת חיפה מספר פעמים , ובכל פעם נסגרו ונגנזו התיקים ,עד היום. הדבר לא מקובל על שכל הישר.
6- האיש שגרם לי במשך השנים לנזק כלכלי ובריאותי , שרחוק מאוד מלהיות איש אמין, הגיש נגדי לאחרונה תביעה נוספת על לשון הרע. והוא זה שהקים חברת קש ומזייף,מעליל עלי עלילות שוא בכל התכתובות,....ואותי, מענישים???
7- משטרת חיפה שהחליטה סיף סוף לחקור את האיש .רק לאחרונה, ....אחרי 22 שנות סבל ותלונות...! סגרה שוב את התיק??? בביקורי אצל החוקרת נמסר לי כי האיש ימסור למשטרה "מקור המסמך". ....שאינו קיים כלל. גם משטרת ישראל משקרת לי???
8- נכון להיום קבלתי תשובה מהמשטרה כי סגרו את התיק, בגלל "התיישנות העבירה"....! איפה המסמך המקורי שהיה צריך להימסר לחוקרת??
איך יתכן ,כי אדם הקים חברת קש, השתמש בה לצורך פינוי דיירים ,הגיש תביעות סרק רבות נגדם כדי לזכות בבניין ריק, נתנו בזמנו עדות שקר במשטרה, עם הבעלים הקודמים מהם רכש את המבנה, כמו"כ חתימתי זוייפה במסמך שמעולם לא היה ברשותי. עצם עובדה כי הוא נשלח בשנת 2010, ולפי דעתי גם נכתב באותה שנה, לצורך מכירת 2 דירות בביניין,מראה על דבר לא אמין.
אם לשכת עורכי הדין והמשטרה היו בודקים את תלונותיי בעבר ,לא הייתה אפשרות להמשך ולזיופים... , וכך לא היה צורך לקבוע ..."התיישנות". .. אין בכוונתי לוותר על הנעשה. האם יש תקווה לתשובה חיובית?לאן ולמי פונים ,כדי שכן יטפלו בנושא באופן רציני. דחוף ביותר. אידה

את טוענת שחתימתך זויפה על "הסכם שיתוף", אך מכיוון שלא הוגשה כל חוות דעת מומחה של גרפולוג משפטי, המצב נשאר בגדר מילה שלך מול מילה של אותו אדם. כדי להוכיח את אמיתות טענתך, ממליצה לך לפנות למומחה בגרפולוגיה משפטית, כדי להשוות בין החתימה שבמחלוקת לבין חתימות אמיתיות שלך. במידה ותוצאות הבדיקה תאמתנה את טענתך, תוכלי לפנות למשטרה ולהציג את חוות הדעת שקיבלת.
בנוסף, ממליצה לך לפנות לפורום עורכי דין ולהתייעץ בקשר להמשך צעדיך.
בברכה,

שלום לך, אני שוב פונה אליך כי אני חייבת את העדות שלך על חתימתי המזויפת. עדיין לא מניחים לי כי בעלי הדירות החדשים קבלו הוראה "מהבעלים הקודמים",... "להיזהר ממני".כנראי שרמאים מפחדים מאדם ישר והגון שגילה את " התכנונים " שביצעו במכירה ורכישת המבנה....בבקשה ממך לתת לי תשובה באופן דחוף אם את מוכנה לבוא לדיון ב6-6-17, או אם את מוכנה לדבר אם עורך דיני שעדיין אינו יודע הכל, ועדיין לא מוכן לבוא לביקור כדי להבין יותר מה קורה, אבל כסף רב הוא בקש ממני , ....אני מתחננת לתת לי תשובה חיובית אני הגעתי לגיל 82 ואין לי כבר כוח למאבק כזה לא הוגן, בו המשטרה ולשכת עורכי הדין עוזרים לרמאים ולא לאדם חלש והגון. ואיני מתכוונת לוותר למרות הקשיים. בבקשה העזרה שלך חשובה מאד . אני אטלפן לך בערב . או אם את מסכימה אשמח שתתקשרי מייד לאחר הקריאה . בברכה. אידה. 04-6587233 תודה מראש.