סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על גישור גירושין(61)

שאל בפורום גישור גירושין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

24/07/2013 09:43 אלינור בעלי חזר בתשובה, מה עושים?
שלום רב, שמי אלינור, ובעלי החל בתהליך חזרה בתשובה. אנחנו היינו זוג חילוני לכל דבר, ובשנתיים האחרונות הוא התחיל "להתחזק". בהתחלה זה היה לי נחמד ואפילו הסכמתי לקבל כל מני מנהגים כמו שמירת השבת, פשוט כי זה נתן אווירה בבית. עכשיו זה כבר נהיה יותר מדי והוא ממש נהיה דתי. אני לא מוכנה לחזור בתשובה ובטח שלא לגדל ככה את בננו. אני מרגישה חסרת אונים, כי אני אוהבת אותו מאוד, אבל ממש לא מוכנה לקבל את זה. האם יש למגשרים תשובה למצב שלנו? תודה רבה.

אלינור שלום,
אני מבינה שאת אוהבת את בעלך מאוד ואף, כחלק מאהבה זו הסכמת לקבל על עצמך חלק ממנהגי הדת עד אשר אורח חיים זה כבר אינו מהווה עבורך אפשרות. ראשית, את יכולה ליזום שיחה עם בן זוגך, רצוי במקום ניטראלי על מנת שלא להלהיט את הרוחות ולשאול אותו לדעתו, יכול ויימצא פתרון אשר לא כולל בחובו פרידה.
בתהליך גישור משפחתי עולים כל מיני סוגיות וקושיות הצריכות בבירור על מנת להגיע להסכם גירושים המקובל על שני הצדדים כמו: סכום מזונות, איפה הילד יתגורר, לאיזה מערכת חינוך ילך וכן הלאה.
באם בעלך לא יהיה מוכן לכל התפשרות באורך חייכם את תצרכי לשאול עצמך האם את תהיה מוכנה להקריב את חייך וללכת יחד אתו לחיים דתיים או ללכת לכיוון פרידה.
מאחלת הצלחה בכל מקרה וכן, את מוזמנת לפנות בכל שאלה.