סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על גירושין(527)

שאל בפורום גירושין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

10/07/2021 09:18 י.א הצילו.. עזרה ב 2 חזיתות
אני נמצאת בתהליך ארוך ומייגע של פרידה וכרגע דנים רק בנוגע להסדרי הראייה של ביתי, כאשר האב דורש משמורת משותפת ומשקר לגבי מעורבותו בגידול הילדה. השופט שלח אותנו לחוות דעת של מומחה בתשלום, כאשר המליץ על הסדרי ראייה גבוהיים משמעותי של האם (האב רק פעמיים בשבוע - כאשר אחת הפעמים זו שבת אחת לשבועיים) ורק לינה אחת בשבוע. משום מה השופט לא התייחס כלל לחוות דעת זו, נתן משמורת משותפת בה הילדה בבת אחת לא רואה את אותי כאם למשך 5 ימים רצוף (4 לילות), וביקש תסקיר נוסף של פקידת הסעד. כמובן שהמצב משפיע ריגשית על הילדה שזקוקה יותר לאימה (כי ינקה עד גיל שנה וחצי - וההחלטה בעודה בגיל שנה ו 10), כך גם ציינה פקידת הסעד בתסקיר, וכך ציינה גם הרופאה וכך ציינו בהתפתחות הילד. השופט דוחה ודוחה את ההחלטה, כבר חודש מסיום התסקרי ושנה מתחילת התהליך. בקשות דחופות להחלטה לא עוזרות , ואף כל ניסיון של האב מצליח לדחות את ההחלטה. אני מתה מפחד שהילדה תנזק בסוף רגשית וכל זה ישליך על עתידה הנפשית. בבקשה עזרה מה ניתן לעשות????
בנוסף עורך הדין שלי לא עוקב בצורה עיקבית ודחופה אחר התיק, אני זו שמגלה בכל פעם על תגובה לפניו וכך תגובותיו של האב זוכות להתייחסות או דחיות נוספות אלא אם אני עוקבת אחר התהליך. אני לא מצליחה לגרום לו לעבוד ברצינות על התיק כיוון שהכסף שולם מראש וממש ממש לא מעט. בבקשה עזרה! אני לבד בכל התהליך וממש אובדת עצות. דואגת לקטנה שלי ולא מצליחה לעשות דבר. אשמח מאד מאד לעזרתך הדחופה.

28/07/2021 17:17 אביב סטרול הצילו

י.א. היקרה
אני מבין לליבך ולחששותיך. מצבך משקף מצב שגרתי בתי משפט. לכן עצתי היא להיות עקבי, שיטתי ולא לוותר. להכניס לתמונה גורמי רווחה ולהציף את השופט בבקשות למתן החלטה.
אין ספק שגם ביחס למשמורת/אחריות הורית משותפת זמני השהות מתקיים בהפרשים גדולים ולא סבירים (5 ימים רצופים לילדה בת שנה ו-10 ח').
מבחינתי כן "לדחוף" את חווה"ד הפרטית בכל הזדמנות אפילו להגיע עם זה למחוזי.
את נמצאת בשלב שיעצב את ההליך, הקשר והמסגרת ולכן לא לוותר!!
בהצלחה.
לקביעת פגישת ייעוץ ניתן לפנות בפרטי ל - 0525407233

עורכי דין מובילים בפורום גירושין

עו"ד חיה לזר נוטקין

"אני מאמינה כי יש להתחיל טיפול בתיק משפטי בתחום דיני המשפחה על ידי למידה ובניית אסטרטגיה שמתאימה לאותו לקוח ולאותו מקרה"

עו"ד עודד פסקל

מנהל משרד התחום דיני משפחה , הסכמי ממון , הסכמי גירושין מורכבים , ירושות צוואות ועוד. צוות המשרד ישמח להעניק ייעוץ וליווי מקצועי בכל שלבי התהליך

עו"ד משה פרץ
עו"ד משה פרץ

"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."

יניב בוקר
עו"ד יניב בוקר

"מתמחה בדיני משפחה בכלל ובהליכי גירושין בפרט. מוזמנים לשוחח עימי לקבלת האסטרטגיה המשפטית הנכונה עבורכם...".

עו"ד דניאל הומיונפר
עו"ד דניאל הומיונפר

"מתמחה בתחום הגירושין והגישור, ועוסק בין היתר בתיקים בעלי מורכבות משפטית גבוהה, בסבלנות רבה, זמינות ושקיפות מלאה בכל צעד וצעד בדרך..."