סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על גירושין(526)

שאל בפורום גירושין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

13/03/2019 10:09 דניאל מידע לגבי הסכם ממון, ומזונות
שלום רב
ביני לבין זוגתי יש הסכם ממון אשר קובע כי מזונות יהיו בהתאם לרמת השכר. לאחר 17 שנות נישואין בהן זוגתי לא עבדה, מחוסר רצון. כפי שאמרה אני הרווחתי מספיק.
בשנים הראשונות הינו חברים ללא מחשבה על נישואין בשל חוסר רצון של משפחתה לעזור לה ללמוד מקצוע אשר דרש משרה מלאה ללא יכולת עבודה. אשר בתקופת זמן זה מימנתי לה 5.5 שנות לימודים. בהגרה שאני עושה כן בתור השקעה\ביטוח עם חללילה תפגע יכולתי לפרנס. גם זה מופיע בהסכם שבנקרה של גירושין עליה להחזיר את הסכום ללא ריבית. לאחר 17 שנות נישואין בעקבות תאונה קשה הפכתי נכה מלא 100%. אני מקבל קצבת נכות פרטית+ ב"ל סה"כ של 9.8, אשתי לאחר הפיכתי לנכה בשש השנים האחרונות מרוויחה נכון לעכשיו בעקבות לימודיה אשר ממונו על ידי. 16000 ומחר והיא עובדת שנים מועטות לפי מקצועה סביר כי בתוך כמה שנים משכורתה תוכפל. . שאלתי היא. בעקבות ההחלטה ובניגוד להסכם הממון החלטתי לתת לה מחצית מהרכוש על אף שבהסכם רשום כי רכוש זה שייך לי(למען יילדי) . בנוסף בשל מצבי הפיזי. רציתי לשאול האם במקרה של וויתור שלי על החזר הוצאות הלימוד, ובהתאם לסעיף המזונות ע"פ רמת השכר. יהיה עלי לשלם מזונות. שני ילדי בני 10, ו13 ומאחר ואינני יכול לעבוד קצבת הנכות היא משכורתי היחידה ללא אפשרות לעבוד חלקית על פי איסור מפורש של רופאיי ובהסכמת ב"ל. אודה לך על מידע וכמו כן מאחר ואשתי נכון לעכשיו טוענת שאיננה רוצה להיות נשואה לנכבה(על אף שאני פעילוכרגעובשנים האחרונות למעשה בתפקיד עקרת הבית וכל הקשור בטיפול בילדים). באם אחליט להתגרש סופית האם כדי לי ללכת לבית דין רבני או בית דין רגיל והאם אני זכאי לחלק ממשכורתה או כספי הפנסייה אשר היא מרוויחה.
תודה. ד.

עורכי דין מובילים בפורום גירושין

עו"ד סימיה ויצמן
עו"ד סימיה ויצמן

"ניסיון עשיר בטיפול וייצוג בתחום דיני המשפחה והגירושין, ברגישות ובמקצועיות חסרת פשרות..."

עו"ד משה פרץ
עו"ד משה פרץ

"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."

עו"ד אריה לרנר
עו"ד אריה לרנר

"המשרד מציע פתרונות משפטיים ברמה גבוהה, תוך התאמה מלאה לצרכיו של הלקוח ובהתאם לנסיבות המקרה..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

עו"ד דניאל הומיונפר
עו"ד דניאל הומיונפר

"מתמחה בתחום הגירושין והגישור, ועוסק בין היתר בתיקים בעלי מורכבות משפטית גבוהה, בסבלנות רבה, זמינות ושקיפות מלאה בכל צעד וצעד בדרך..."