שלום,
בעניין שאלתך אני מזמין אותך לעיין בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).
כאשר מוצר באחריות על החברה לתקן אותו (ו\או להחליף חלקים) בתוך מספר ימים.
על החברה להחזיק חלקי חילוף בחברה בישראל ולא לבצע הזמנות מחו"ל ולגרום לך להמתין זמן כה רב.
במקרה זה אם החברה אינה יכולה לתקן את המכשיר - עליה להחליף למכשיר חדש אחר.
כן במקרה זה אתה בהחלט זכאי לפיצוי.
יש מספר אפשרויות פעולה - אחת מהן היא לפנות לבית המשפט.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
