סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,402)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

29/01/2021 06:26 חיים שירות במסגרת אחריות
שלום רב,
ברשותי הליכון חשמלי שהתקלקל בזמן שנת האחריות. טכנאי החברה שהגיע קבע כי נדרש להחליף מנוע עם רצועת הליכה שאין לו ברכב וכי יחזרו אלי מהחברה.
כשפניתי לחברה נמסר כי אין להם החלפים במלאי וכי מחכים למשלוח מחו"ל. אני ממתין לתיקון כחודש וחצי ונכון לרגע זה אין לי אפילו תאריך לביצוע.
בקשתי לקבלת הליכון חליפי באופן זמני נענתה בשלילה.
מהי מחויבות החברה במקרה כזה?
האם אני זכאי לפיצוי? האם מומלץ לפנות לבית המשפט?

תודה - חיים

שלום,
בעניין שאלתך אני מזמין אותך לעיין בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).
כאשר מוצר באחריות על החברה לתקן אותו (ו\או להחליף חלקים) בתוך מספר ימים.
על החברה להחזיק חלקי חילוף בחברה בישראל ולא לבצע הזמנות מחו"ל ולגרום לך להמתין זמן כה רב.
במקרה זה אם החברה אינה יכולה לתקן את המכשיר - עליה להחליף למכשיר חדש אחר.
כן במקרה זה אתה בהחלט זכאי לפיצוי.
יש מספר אפשרויות פעולה - אחת מהן היא לפנות לבית המשפט.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.