סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(1,037)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

10/09/2019 09:59 רינת קילוף צבע בשתי דלתות המקרר
שלום,
קניתי מקרר וכעבור יומים מיום אספקתו (5/7/19)התגלתה תקלה של קירור יתר . טכנאי שהגיע החליף את כיסוי דמפר . לצורך החלפת החלק היא עליו לפרק את כל מדפים ומגירות העליוניות של המקרר לאחר לכתו של טכנאי הבחנתי בקילוף צבע בשתי הדלתות העליונות של המקרר. לאחר דין ודברים מומשך שכלל מכתב תלונה מצידי לחברה המשווקת. החליטה החברה לספק לי שתי דלתות חדשות . הבעיה היא שלטענתם זמן האספקה של הדלתות הוא בין 90-120 יום ואין באפשרותם להקדים את מועד האספקה. שאלתי היא האם זהו זמן סביר? אציין כי נציג החברה סירב לבקשתי לבטל את העסקה או לחילופין לספק לי מקרר חדש.

שלום,
לא אין זה זמן סביר.

ראשית, תודה על התייחסותך המהירה יש לי שתי שאלות: האם לאור הזמן הלא סבירשל אספקת הדלתות האם אני יכולה לדרוש ביטול עסקה? ובמידה והחברה שנותנת את השירות מסרבת לכך האם קמה לי עילה לתביעה קטנה? תודה

שלום,
תשובות לשאלותיך :
לא
כן