סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,402)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

15/05/2013 18:14 פיטר פרנקל תביעה נגד חברת ניטוח הפניקס ו חברת שחר
לכל מאן דבעי,


שמי פיטר פרנקל ת.ז:012641569 והנני מבוטח בביטוח מבנה של המשכנתה דרך חברת "הכי ישיר"-פניקס. פוליסה מספר:035045003351 מתאריך 01.07.2003.
אני מצרף לפנייה שלי את המכתב אשר בכוונתי לשלוח לחברת הביטוח. הייתי שמח לדעת האם יש סיכוי לתביעתי, ובמידה וכן מה הסכום שעלי לבקש.


בתאריך ה-12.01.2013 הפעלתי את הביטוח בעקבות פיצוץ שאירע בצינור המים במטבח הביתי. למחרת, הגיע נציג מחברת "שחר", המטפלת בנזקי צנרת מטעם הביטוח. לאחר בדיקה, נאמר לי שעלי לשלם השתתפות עצמית כפולה, 1000 ש"ח, היות ובצינור יש שני חורים המופרדים זה מזה על ידי חיבור T. לאחר שהבעתי התנגדות לשלם סכום גבוה זה, נאמר לי שבמידה ואני לא אשלם לא ימשיכו לטפל בנזילה. יש לציין כי בפוליסת הביטוח שלי, לא מצוין דבר על כך שבמקרה של שני חורים אני אצטרך לשלם השתתפות עצמית כפולה.
בבירור טלפוני מול חברת "פניקס" התברר כי זוהי המדיניות של חברת "שחר" ולא שלהם. אין זה ברור מדוע אני, בתור מבטוח של חברת "פניקס", צריך לשלם לפי מדיניות של חברת "שחר". בנוסף, בפוליסה נכתב שבמקרה של נזקי מים (נזקי צנרת) המבוטח צריך לשם השתתפות עצמית בגובה של 450 בכל אירוע. מהכתוב לא משתמע שכל חור בצנרת הוא בגדר אירוע. לכך, יש להוסיף את העובדה שגם במידה וכל חור הינו אירוע, הסכום שעלי לשלם הוא 900 ש"ח ולא 1000 ש"ח.
כאשר ניסיתי לברר כיצד חברת "פניקס" מגדירה אירוע, הם שלחו אותי לברר מול חברת "שחר", ששלחו אותי חזרה ל"פניקס". היחס שקיבלתי במהלך השבועות האחרונים היה מזלזל ומשפיל.
ברצוני להוסיף ולציין כי הטיפול שקיבלתי מנציג חברת "שחר", שהגיע לתקן את הנזילה, היה מאוד לא מקצועי. הוא הרכיב מרצפות שבורות באופן עקום. לאחר שדרשתי שיגיעו לתקן את אשר נעשה, ולאחר שקבעתי עם הנציג יום ושעה, הוא לא הופיע בטענה שלא עניתי לטלפון. יש לציין כי השעה שנקבעה היא 14:00 והוא התקשר בשעה 10:00.
לאחר תקרית זו, דרשתי כי בפעם הבאה יגיע הנציג בליווי מפקח אזורי. הביקור נקבע ליום רביעי ה 13.03.2013, אך גם לביקור זה הם לא הגיעו מבלי להודיע לי על כך. שבוע לאחר מכן, הנציג הגיע ללא ליווי המפקח האזורי ותיקן את המרצפות.

להשתלשלות האירועים הזו יש להוסיף את העובדה כי גם ארבעה חודשים לאחר ששלחתי לחברה קבלות עם עלות המרצפות והנסיעות, טרם קיבלתי החזרים. אחרי הרבה טלפונים לחברת "פניקס", קיבלתי השבוע טופס שעלי למלא לפני קבלת ההחזרים. הבעיה בטופס זה, היא שהם דורשים ממני לחתום על כך שאין לי שום דרישות אחרות משתי החברות.
אני מבקש להגיש תביעה גם לחברה הפניקס וגם לחברת השחר על:
א) השתתפות עצמית לא חוקית.
ב )אובדן ימי עבודה לפי "חוק הטכנאים".
ג )עוגמת נפש.


בכבוד רב,
פיטר פרנקל

אני לא יכולה לחוות דעתי על מכתב כשכל המסמכים נשוא המכתב אינם בפניי. עם זאת, עולה מפנייתך כי אכן טורטרת כהוגן על ידי החברה וכי יש בידך עילה לדרשו מהם פיצוי. הפיצוי על פי חוק הטכנאים בגין איחור של שעתיים הוא 300 ש"ח ובגין 3 שעות 600 ש"ח. מעבר לכך, איני יכולה בפלטפורמה הזו לכמת לך את גובה הפיצוי.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.