שלום רב,
מוטב היה אילו הייתם מיוצגים.
השופטים ינהלו את הדיון ואין משהו מסוים שעליכם לדעת.
כאשר הנכם מדברים אל בית המשפט עשו זאת בעמידה.
מניח כי הערעור הוגש במס' העותקים הנכון, שאם לא כן, לא היה מתקבל על ידי המזכירות.
בהצלחה
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
