רק חשוב לי לציין, שהרכב עוד לא הוצא מהחברה, ובנוסף, הוא היה בסניף כך שאין הוצאות שינוע.
האם הסעיף הנ"ל חוקי?, ומה ניתן לעשות.?
שלום רב,
ממליץ על שכירת שירות משפטי אשר יסיי בידך לקבל את כספך בחזרה.
כמו כן ביכולתך להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות.
אתה זכאי לקבל את כספך בחזרה.
תודה רבה על התשובה המקצועית, אבל עדיין לא קיבלתי מענה מלא, האם הסעיף בחוזה חוקי, לפי חוק הגנת הצרכן... והאם נכון טענתו שכל תוספת בכתב יד אינה משפיעה כלל על החוזה,{ג"כ כשהוא חתום בשולי הדף על החוזה}.
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
