שלום רב,
דרישת העיריה לגיטימית, שכן דרישה זו באה למנוע מקרים של כפל הנחות לאזרחים ותיקים.
על כן ממליץ לפעול בהתאם לדרישות העיריה
לעו"ד משה פרץ, שלום!
תודה על תשובתך.
תשובתך אינה מתיישבת עם העובדה שעיריית הרצליה ביקשה וקיבלה, בין השאר, מסמך חתום ע"י מועצת סביון על כך שלא קבלתי את ההנחה כלשהי ממועצה זאת, שם כתובתי במשרד הפנים.
האם אתה יודע מהי האסמכתא החוקית לפעולתה המקפחת של עיריית הרצליה?
בתודה ובברכה,
יהושע
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
