אלון שלום רב,
איני מכיר את עובדות המקרה, ברם אומר כי במידה וחלפו 7 שנים אזיי יש התיישנות.
כן אומר כי לפעמים מכתבים אלו נשלחים על בסיס שיטת המצליח ואינם מבשילים לכדי כתב תביעה בבית משפט.
במידה ותתבע תקבע פגישת ייעוץ עם עורך דין אשר ייעץ לך לגבי המשך ההליכים.
בהצלחה
נראה שהם ממתינים כ 10 חודשים לפני שיעבור 7 שנים אשמח מאוד אלון אם תחצור איתי קשר ונפעל יחדיו כנגד הגוף השיקרי והרמאי הנ"ל
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
