איתי שלום רב,
אומר שאם לא חתמת על כלום אין מקום לחייב אותך.
כן, הנך זכאי לתבוע מהבנק שלך השבה של מלא הסכומים שחוייבו, שלא עפ"י הרשאה, שהבנק יתמודד עם הגוף המחייב.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
