שלום יוסף, צר לי על החוויה שלך) ההוראה בתקנון החברה כי הלקוח שיא בעלות המשלוח אם ירצה לבטל את העסקה, מופיעה בחנויות מקוונות רבות. באשר לטענות ולדרישות שלך, אני ממליץ לך לנסח מכתב דרישה והתראה לפני תביעה, לשלוח אל החברה ולוודא שקיבלה. זה כבר יתמרץ אותם לשפר את השרות כלפיך. בהצלחה.
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
