שלום אירית, הנושא מוכר ויכול לקרות בתום לב מטעות של מחסנאי או במזיד עקב רצון למכור דגם שנשאר במלאי. בכל מקרה, התסכול שלך מהתוצאה לגיטימי וניתן לטפל אל מול החנות באמצעים משפטיים מדורגים. אני ממליץ להתחיל עם מכתב דרישה והתראה מנומק מטעם עו"ד.
אתה מוזמנת לפנות אלי ואשמח לעזור לך בעניין.
בברכה,
עו"ד דרור הראל
08-6384080
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
