מתנצל, הפורום לא עוסק במענה לשאלות הנוגעות למערכת יחסים בין לקוח לעו"ד המייצג אותו. בשאלות אתיות של התנהלות נא לפנות לפורום מתאים ו/או ללשכת עו"ד. בהצלחה!
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
