שלום גלית,
ככלל, מותר להקליט כל שיחה שהמקליט הוא צד לה, אחרת, היא עלולה להיחשב האזנת סתר. עניין קבלת הרשות אינו רלוונטי, אלא אם כן המדובר בהקלטה בתוך אולם בית המשפט. גם חברות נותנות שירות נוהגות להקליט לקוחות, ולא תמיד מיידעים אותם, והכל במטרה לאסוף ראיות לביהמ"ש במידת הצורך, ובלבד ולפחות אחד מהמשוחחים הוא עובד החברה. בפגישות שימוע וכיוצ"ב, לרבות, פשרה בעסקאות גדולות, אני תמיד מציע להגיע עם עו"ד, וייתכן שזה גם רלוונטי בעניינך, שכן לא פירטת, ולכל הפחות, לקבל ייעוץ משפטי לפני כדי לדעת איך להתנהל נכון בפגישה ולא לעשות טעויות.
ככל שהיה חפצה בכך, מוזמנת להתקשר ביום א' ולקבוע פגישת ייעוץ.
054-7649435
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
