שלום מרב,
לא הבנתי משאלתך איך בוצעה העסקה
בטלפון? אינטרנט? פנים מול פנים בסניף?
לפיכך, אתייחס כאילו המדובר בעסקה פנים מול פנים.
ככלל, לשירותי קוסמטיקה ואסתטיקה, השייכים לעסקה מתמשכת, המועד האחרון לביטול: 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום מסירת חוזה בכתב, לפי המאוחר.
גם אם הוחל במתן השירות יש לשלם עבור השירותים שנתנו עד למועד הביטול.
במקרה של העסקה שלך יש גם מוצרים נלווים שלמראית עין או לכאורה נרקחו ו/או הוזמנו במיוחד בשבילך, וגם לגבי זה יש חוק.
במקרה שהמוצר עדיין ארוז באריזתו המקורית שלא נפתחה, ניתן לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, אם מחיר המוצר עולה על 50 ₪ והוא לא נפגם על ידי הצרכן. דמי הביטול עומדים על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם.
להתחמק מקנס את לא יכולה.
אם את לא זוכה לשיתוף פעולה מצד בית העסק, אך מציעה לך לשלוח מכתב מעו"ד.
את יכולה לפנות אליי ואסייע בנושא, בתשלום כמובן.
ככל שאת חפצה בייעוץ פרטני בעניין והגנה על זכויותייך, מזמין אותך ליצור קשר ישירות. משרדי במרכז ר"ג. זמין גם בוואטצאפ, נייד: 054-7649435
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."