כמי שכבר הגיש תביעה אחת או שניים לאחר תאונת דרכים/נושא אחר בתחום התעבורה, נראה לי שכן חשוב לפנות לעורך דין שמתמחה בתחום. זה גם הרבה עבודה וזמן שלא בהכרח יש לך.
הייתי מציע לך משהו קצת יצירתי: לפנות לשיתוף פעולה עם משרד עורכי דין, כי בכל זאת אתה לא לקוח "רגיל". אולי תוכל לעשות איתם החלפת תיקים, כלומר, שהם יטפלו בתיק שלך (כמו גם בתיקים אחרים) ושהם יעבירו אליך תיקים בתחום שלך. מעין בארטר.
יש כמה משרדים שמציעים את זה, למשל (בחיפוש מהיר בגוגל)
יש גם את אתר Lawbiz, שתכליתו שיתוף פעולה עסקי בין עורכי דין רשומים
לדעתי זה חומר למחשבה- לא רק במקרה שלך (התביעה), אלא כמכלול.
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
