שלום מרב,
לא הבנתי משאלתך איך בוצעה העסקה
בטלפון? אינטרנט? פנים מול פנים בסניף?
לפיכך, אתייחס כאילו המדובר בעסקה פנים מול פנים.
ככלל, לשירותי קוסמטיקה ואסתטיקה, השייכים לעסקה מתמשכת, המועד האחרון לביטול: 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום מסירת חוזה בכתב, לפי המאוחר.
גם אם הוחל במתן השירות יש לשלם עבור השירותים שנתנו עד למועד הביטול.
במקרה של העסקה שלך יש גם מוצרים נלווים שלמראית עין או לכאורה נרקחו ו/או הוזמנו במיוחד בשבילך, וגם לגבי זה יש חוק.
במקרה שהמוצר עדיין ארוז באריזתו המקורית שלא נפתחה, ניתן לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, אם מחיר המוצר עולה על 50 ₪ והוא לא נפגם על ידי הצרכן. דמי הביטול עומדים על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם.
להתחמק מקנס את לא יכולה.
אם את לא זוכה לשיתוף פעולה מצד בית העסק, אך מציעה לך לשלוח מכתב מעו"ד.
את יכולה לפנות אליי ואסייע בנושא, בתשלום כמובן.
ככל שאת חפצה בייעוץ פרטני בעניין והגנה על זכויותייך, מזמין אותך ליצור קשר ישירות. משרדי במרכז ר"ג. זמין גם בוואטצאפ, נייד: 054-7649435
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "